Навигиране до основното съдържание
Чат

Нотификации

Добави обява
Zero FXE 7.2 2022 Електрически мотор
Zero FXE 7.2 2022 Електрически мотор
Zero FXE 7.2 2022 Електрически мотор
Zero FXE 7.2 2022 Електрически мотор
ПромотирайОбнови

Частна

Охлаждане: Въздушно

Тип двигател: Електрически

Година на производство: 2021

Пробег: 1950 км.

Тип: Ендуро и Кросов

Скоростна кутия: Автоматична

Мощност (к.с): 46

Цвят: черен

Екстри: Бордкомпютър, Електрически стартер, LED фарове, Имобилайзер

Описание

Здравейте, продавам електрически мотоциклет Zero FXE 7. 2 модел 2022-ра година. Регистриран и напълно обслужен. Моторът е на 2 хиляди километра! Технически преглед валиден до Юли 2026-та година. Максималната му скорост е 143 км/ч. В спортен режим ускорява от 0-100 км/ч за 4. 2 секунди. С последни актуализации на софтуера инсталирани в представителството на Zero в София. Моторът се усеща е изключително лек, пъргав и маневрен, благодарение на скромното си тегло от 135кг и безчетковия електрически мотор, генериращ впечатляващите 106 нютон метра въртящ момент. Електромоторът е директно свързан към задното колело посредством ремък от въглеродни влакна, осигурявайки плавно и ефективно ускорение. Електрическият мотор съчетава висока енергийна ефективност с невероятно ускорение. Управлението е изключително прецизно. Моторът разполага с три режима на шофиране икономичен, спортен и режим по избор. При третия режим чрез мобилно приложение могат да се настройват максималната скорост, въртящият момент, спирачното усилие и регенерацията на енергия. Моторът работи в комбинация със система за регенерация на енергията. Батерията разполага с висока енергиина плътност и максимален капацитет от 7. 2 киловат часа, от които използваеми са 6. 5. Батерията е проектирана за дълъг живот и има пет години пълна гаранция, независимо от пробега. Също така разполага с режим за дългосрочно съхранение, който опитимизара заряда и допълнително подобрява дългосрочното и здраве. Пробегът с едно зареждане варира според пътните условия, температурата на въздуха, наклона на пътя, но най-вече според начинът на каране на водача. Пробегът в градски условия при нормално каране е 150-160км, по извън градски пътища е 90-100км, но само ако се спазват ограниченията на скоростта. Ако си мислите, че ще хвърчите със 120-130км/ч и моторът пак ще измине 90-100км с едно зареждане, просто няма как да стане. Батерията ще ви стигне за не повече от 60-70км. На магистрала изобщо няма смисъл да се качвате. Въпреки, че моторът може да поддържа постоянна скорост от 120км/ч, батерията ще се изтощи за отрицателно време. Но ако се избягват първокласните скоростни пътища и не се надвишава скорост от 70-80км/ч, пробегът се качва на 100-120км, което позволявя да се правят по-дълги пътувания. Батерията се зарежда от 5% до 100% за 9. 5 часа с вграденото 650-ватово зарядно. Времето за зареждане може допълнително да се съкрати до малко над 1 час, ако се закупи по-мощно 6-киловатово бързо зарядно и с подходящ адаптер ще могат да се използват публичните AC зарядни станции при по-дълги пътувания. Цената на едно бързо зарядно варира между 250лв и 850лв, в зависимост от мощността на зарядното. Като оптимален вариант може да се купи 3. 3-киловатово зарядно за 500-600лв, което в комбинация с вграденото 650-ватово зарядно ще осигури обща мощност от 4 киловата и времето за зареждане ще се съкрати до едва час и половина. За съжаление нито този модел, нито някой от останалите модели на Zero не поддържат зареждане с прав ток, а едниствено и само с променлив ток, по-точно с максимална скорост на зареждане от 1C или с други думи, колкото е максималният използваем капацитет на батерията. Без значение дали капацитетът на батерията е 6, 12 или 17 кв/ч, минималното време за зареждане на моторите Zero винаги ще бъде малко над един час, просто при по-големите батерии ще ви трябват по-мощни и по-скъпи зарядни за да се съкрати времето за зареждане. Цената за пълното зареждане на батерията в домашни условия при днешните цени на електроенергията варира между 0. 90лв и 1, 50лв на дневна тарифа и между 0. 60лв и 1. 00лв на нощна тарифа при разход от 4 кв/ч на 100км за градско и 6 кв/ч на 100км за извънградско каране. При средна цена от 20ст. на квиловат час, хиляда километра пробег излизат между 8лв и 12лв (за градско и инзвънградско), а 10 хиляди километра пробег излизат от 80лв до 120лв (за градско и извънградско), а 100 хиляди километра пробег биха стрували между 800лв и 1200лв (за градско и извънградско), нищожни суми на фона на цените на горивата. Като прибавим, че моторът не изисква почти никаква поддръжка освен да се следи състоянието на гумите, ремъкът, накладките и дисковете, а фарът, стопът и мигачите са LED, съответно в дългосрочен план експоатацията на мотора излиза изключително евтино. Няма смяна на масла, филтри, свещи, съединители и разни подобни. Производителят дава 1500 цикъла живот на батерията или приблизително 200 хиляди километра пробег, но това е предимно при градско каране. Дори моторът да се кара основно извънградско и да изминава между 80 и 100км с едно зареждане, това прави между 120-150 хиляди километра живот на батерията, което също не е никак малко. Батерията е производство на китайската компания Farasis, която доставя батериите за електрическите SUV модели нa Mercedes-Benz EQE от 2022-ра и Mercedes-Benz EQS от 2023-та година, може да го проверите в интернет. Моторът се кара с изключителна лекота. Подходящ е както за градски условия, така и за всякакви извънградски и черни пътища, благодарение на 29-см си пътен просвет. Оборудван е със 17-цолови алуминиеви джанти с гуми за асфалт Pirelli Diablo Rosso II, осигурявайки максимално сцепление, но при желание може да му монтирате гуми за офроуд. Окачването може да се регулира ръчно при необходимост. Предното окачване е на японската компания Showa, спирачната система е на испанската компания J. Juan, придобита от Brembo през 2021-ва, а анти блокиращата система е 9-то поколение ABS на Bosch. Задното окачване разполага с 23см ход на амортисьора. Също така моторът разполага с 5-инчов цветен TFT дисплей, на който може сами да избирате каква информация да се показва, като скорост, обороти, въртящ момент, температура на мотора, контролера и батерията, остатъчен пробег в километри и много други. В допълнение може да свържете телефона си през мобилното приложение на Zero и да го използвате като втори дисплей. Максималното допустимо тегло на мотора е 285кг, което прави максимална товаримост от 150кг. Пълните характеристики на модела може да видите на официалния сайт на производителя. Моторът има забележки по външния вид, съобразени с цената. Към мотора давам оригиналниия преден и заден панел, които в момента са свалени, ако решите да го върнете към заводския му вид. Чисто нов този модел струва 14 хиляди евро без транспорта до България. В българското представителство на Zero цената му е 30 хиляди лева! Сами може да проверите на страницата им: zeromotorcycles. bg/fxe или като им се обадите по телефона. Моторът се кара с категория A2. Причината да го продавам, е че искам да си купя по-големия спортен модел Zero SR или SR/F. Моторът може да се види и тества в Бургас или в Стара Загора след предварителна уговорка по телефона. За допълнителна информация се обадете на посочения телефон! *** КАПАРИРАН / ПРОДАДЕН ***
ID: 140902740

Контакт с продавача

Кристиян

В OLX от ноември 2015 г.

Последно онлайн 04 май 2025 г.

Добавена 24 април 2025 г.

Zero FXE 7.2 2022 Електрически мотор

12900 лв.

Потребител

Локация

Свали приложението на OLX за твоя телефон!