Частна
Охлаждане: Въздушно
Тип двигател: Бензинов
Вид двигател: 4
Година на производство: 1999
Марка: Yamaha
Пробег: 28700 км.
Тип: Ендуро и Кросов
Скоростна кутия: Ръчна
Мощност (к.с): 54
Цвят: бял
Боядисване: професионално ремонтирани следи от употреба
Техническо състояние: професионално ремонтирани следи от употреба
Екстри: LED фарове
Описание
Година: Май 1999
Пробег: 28,700 km
Гориво: Бензин
Мощност: 54 к.с.
Кубатура: 625 см3
Тип двигател: Четиритактов
Цвят: Бял
Продавам, Вероятно заради вече не младата ми възраст.
Мотоциклет с перфектен двигател, рама и ходова част.
Аз съм италианец, бивш ендуро ездач и тъй като този модел е създаден от Yamaha Belgarda в Италия, по лиценз от Yamaha Japan, първото нещо, което направих, беше да го изпратя в Италия за основен ремонт от официален механик на Yamaha, работещ преди в Belgarda.
Настоящ цилиндър: 625 кубически сантиметра и 54 конски сили.
Цилиндърът и буталото с обем 625 кубика бяха монтирани само преди 1000 км, заедно с дисковете на съединителя, звънеца на съединителя и много други части, по време на основен ремонт в специализиран сервиз на Yamaha в Италия. Механикът на Yamaha Андреа Акордино, бивш служител на Belgarda, а също и администратор на моята Facebook група, може да потвърди това: https://www.facebook.com/share/g/172VNEuLK2/?mibextid=wwXIfr
Предни амортисьори и заден моноамортисьор, също напълно ремонтирани в Италия.
Оригинален цилиндър и бутала в добро състояние, налични като резервни.
Два комплекта джанти, гуми, задно зъбно колело, предно зъбно колело и вериги.
Единият комплект джанти, за смесено каране по пътища и извън пътя, се състои от 44-зъбно задно зъбно колело и 15-зъбно предно зъбно колело, задвижваща верига с необходимата дължина и 80% гуми Mitas; другият комплект джанти, за каране извън пътя по специализирани/твърди пътеки, се състои от 50-зъбно задно зъбно колело, 14-зъбно предно зъбно колело, задвижваща верига с необходимата дължина и 90% специализирани ендуро гуми Michelin.
Чрез смяна на джантите с гумени и различни зъбни колела, смяна на предното зъбно колело и използване на двете налични вериги, мотоциклетът може да се трансформира само за 10 минути от уличен ендуро с максимална скорост от 160 км/ч в специализиран ендуро с гуми с грапави форми за специализирано каране извън пътя и много къси предавки, които ви позволяват да изкачвате най-суровите планини.
Включени са и повдигачи за кормило, тъй като без тях, тъй като съм висок 186 см, с оригиналната настройка, не мога да карам изправен извън пътя.
Ауспух LeoVince с различните изпускателни системи, доставени за подчертаване на ниските обороти или за по-висок диапазон на оборотите.
Многофункционален LED фар, който позволява изключително нощно виждане в сравнение с оригиналния фар.
Полифоничен клаксон като акустично предупреждение, което позволява по-голяма безопасност при шофиране по планински пътища.
Сгъваеми огледала за обратно виждане за употреба на пътя или извън него.
Алуминиева задна подрама за закрепване на пътна чанта.
Предлага се дълъг списък с други резервни части и аксесоари, от които ще спомена най-важните, които ми идват на ум:
- Нов преден спирачен диск и накладки,
- Оригинален употребяван цилиндър и бутало в добро състояние,
- Приблизително 5 литра. с ново двигателно масло,
- Повдигнати стоманени и гумени стъпенки за употреба на пътя, в допълнение към оригиналните стоманени стъпенки за употреба извън пътя.
- Употребяван червен преден калник, в добро състояние.
- Много други компоненти
Лично аз обръщам много повече внимание на двигателя и шасито, отколкото на естетиката на пластмасовите части и/или други компоненти, тъй като за мен моторът трябва да функционира перфектно. Не го използвам за изложби или шоута, където може би дори няма да го запаля, но естетически прави впечатление.
Така че, всеки, който купува ендуро мотор и търси да няма драскотини по пластмасата или рамката да е боядисана така, сякаш е напуснала фабриката вчера, или го купува и го боядисва както си иска, или това не е моторът за него.
Извинете ме за неправилното използване на български език, но трябва да използвам Google Translate.
Ако се обадите, съжалявам, но не говоря български; говоря само италиански, английски и френски. Като алтернатива, ако ми пишете съобщение на български във Viber, мога да използвам функцията за автоматичен превод на приложението. Благодаря.
Пробег: 28,700 km
Гориво: Бензин
Мощност: 54 к.с.
Кубатура: 625 см3
Тип двигател: Четиритактов
Цвят: Бял
Продавам, Вероятно заради вече не младата ми възраст.
Мотоциклет с перфектен двигател, рама и ходова част.
Аз съм италианец, бивш ендуро ездач и тъй като този модел е създаден от Yamaha Belgarda в Италия, по лиценз от Yamaha Japan, първото нещо, което направих, беше да го изпратя в Италия за основен ремонт от официален механик на Yamaha, работещ преди в Belgarda.
Настоящ цилиндър: 625 кубически сантиметра и 54 конски сили.
Цилиндърът и буталото с обем 625 кубика бяха монтирани само преди 1000 км, заедно с дисковете на съединителя, звънеца на съединителя и много други части, по време на основен ремонт в специализиран сервиз на Yamaha в Италия. Механикът на Yamaha Андреа Акордино, бивш служител на Belgarda, а също и администратор на моята Facebook група, може да потвърди това: https://www.facebook.com/share/g/172VNEuLK2/?mibextid=wwXIfr
Предни амортисьори и заден моноамортисьор, също напълно ремонтирани в Италия.
Оригинален цилиндър и бутала в добро състояние, налични като резервни.
Два комплекта джанти, гуми, задно зъбно колело, предно зъбно колело и вериги.
Единият комплект джанти, за смесено каране по пътища и извън пътя, се състои от 44-зъбно задно зъбно колело и 15-зъбно предно зъбно колело, задвижваща верига с необходимата дължина и 80% гуми Mitas; другият комплект джанти, за каране извън пътя по специализирани/твърди пътеки, се състои от 50-зъбно задно зъбно колело, 14-зъбно предно зъбно колело, задвижваща верига с необходимата дължина и 90% специализирани ендуро гуми Michelin.
Чрез смяна на джантите с гумени и различни зъбни колела, смяна на предното зъбно колело и използване на двете налични вериги, мотоциклетът може да се трансформира само за 10 минути от уличен ендуро с максимална скорост от 160 км/ч в специализиран ендуро с гуми с грапави форми за специализирано каране извън пътя и много къси предавки, които ви позволяват да изкачвате най-суровите планини.
Включени са и повдигачи за кормило, тъй като без тях, тъй като съм висок 186 см, с оригиналната настройка, не мога да карам изправен извън пътя.
Ауспух LeoVince с различните изпускателни системи, доставени за подчертаване на ниските обороти или за по-висок диапазон на оборотите.
Многофункционален LED фар, който позволява изключително нощно виждане в сравнение с оригиналния фар.
Полифоничен клаксон като акустично предупреждение, което позволява по-голяма безопасност при шофиране по планински пътища.
Сгъваеми огледала за обратно виждане за употреба на пътя или извън него.
Алуминиева задна подрама за закрепване на пътна чанта.
Предлага се дълъг списък с други резервни части и аксесоари, от които ще спомена най-важните, които ми идват на ум:
- Нов преден спирачен диск и накладки,
- Оригинален употребяван цилиндър и бутало в добро състояние,
- Приблизително 5 литра. с ново двигателно масло,
- Повдигнати стоманени и гумени стъпенки за употреба на пътя, в допълнение към оригиналните стоманени стъпенки за употреба извън пътя.
- Употребяван червен преден калник, в добро състояние.
- Много други компоненти
Лично аз обръщам много повече внимание на двигателя и шасито, отколкото на естетиката на пластмасовите части и/или други компоненти, тъй като за мен моторът трябва да функционира перфектно. Не го използвам за изложби или шоута, където може би дори няма да го запаля, но естетически прави впечатление.
Така че, всеки, който купува ендуро мотор и търси да няма драскотини по пластмасата или рамката да е боядисана така, сякаш е напуснала фабриката вчера, или го купува и го боядисва както си иска, или това не е моторът за него.
Извинете ме за неправилното използване на български език, но трябва да използвам Google Translate.
Ако се обадите, съжалявам, но не говоря български; говоря само италиански, английски и френски. Като алтернатива, ако ми пишете съобщение на български във Viber, мога да използвам функцията за автоматичен превод на приложението. Благодаря.
ID: 145164416
Контакт с продавача
xxx xxx xxx
Добавена Днес в 10:38 ч.
За продажба Yamaha TT600R - 1999
6000 лв.
Потребител
Локация