Бизнес
Описание
Посетете нашата Facebook страница -
https://www.facebook.com/Retrofit.Coding
Ние от Coding & Retrofit предлагаме софтуерна оптимизация за скоростни кутии на BMW ZF 6HP 8HP и 7-Speed DCT .
Stage 1 Eco/Sport - Понижава разхода, удължава живота на агрегата, придава усещане за по-модерна кутия, повишава спортно усещане. - Оптимизирано поведение във фазата на загряване на кутията. - По-ранно заключване на хидротрансформатора при 1, 2 и 3 предавка. - Съкратено време за превключване на предавките. - Подобрен алгоритъм за смяна на предавките при режим автопилот. - При режим S премахната функция kick-down (По желание). - Понижени минимални обороти за превключване в низходящ ред. - Отключени лимитъри на въртящ момент до 650н.м. - Показване на избраната предавка на таблото при D/S/M режими. (На някои табла 2005г, не е възможно да покаже скоростите на таблото).
Stage 2 Sport - Повече спортен дух, повишено удоволствието от шофирането, подходящ за коли с чип тунинг. - Оптимизирано поведение във фазата на загряване на кутията. - По-ранно заключване на хидротрансформатора при 1, 2, 3 предавка. - Още по-съкратено време за превключване на предавките. - Съкратено време за реакция при смяна от волана. - Подобрен алгоритъм за смяна на предавките при режим автопилот. - Подобрен алгоритъм за смяна на предавките при режим спускане. - Отключени лимитъри на въртящ момент до 750н.м. - Подобрено поведение на S режим, така че двигателя да е винаги в оптимален работен диапазон. - При S/M подаване на междинна газ при низходящ ред (за бензинови двигатели). - При S режим премахната функция kick-down. (По желание). - Понижени минимални обороти за превключване в низходящ ред. - Показване на избраната предавка на таблото при D/S/M режими. (На някои табла 2005г, не е възможно да покаже скоростите на таблото).
Stage 3 Sport/Race - Силно изразен спортен характер, неузнаваем на режим S/M, подходящ за силно тунинговани автомобили. - Поведението на режим D е сходно със Stage 2. - Оптимизирано поведение във фазата на загряване на кутията. - По-ранно заключване на хидротрансформатора при 1, 2, 3 предавка. - Подобрен алгоритъм за смяна на предавките при режим автопилот. - Подобрен алгоритъм за смяна на предавките при режим спускане. - Отключени лимитъри на въртящ момент до 1000н.м. - При режим D - 25% съкратено време за превключване на предавкитe. - При режим S/M - 50% съкратено време за превключване на предавките. - При режим M премахнато автоматично превключване, автомобила остава на ограничител и очаква ръчна смяна, подходящо за Drag, Drift, Donut. - При S режим премахната функция kick-down. (По желание). - Понижени минимални обороти за превключване. - При S/M режим мигновенна реакция на превключване от волана. - Повишени максимални обороти 7000об/мин. (при бензинови двигатели) - При S/M подаване на междинна газ при превключване в низходящ ред (за бензинови и дизелови двигатели). - Показване на избраната предавка на таблото при D/S/M режими. (На някои табла 2005г, не е възможно да покаже скоростите на таблото).
https://www.facebook.com/Retrofit.Coding
Ние от Coding & Retrofit предлагаме софтуерна оптимизация за скоростни кутии на BMW ZF 6HP 8HP и 7-Speed DCT .
Stage 1 Eco/Sport - Понижава разхода, удължава живота на агрегата, придава усещане за по-модерна кутия, повишава спортно усещане. - Оптимизирано поведение във фазата на загряване на кутията. - По-ранно заключване на хидротрансформатора при 1, 2 и 3 предавка. - Съкратено време за превключване на предавките. - Подобрен алгоритъм за смяна на предавките при режим автопилот. - При режим S премахната функция kick-down (По желание). - Понижени минимални обороти за превключване в низходящ ред. - Отключени лимитъри на въртящ момент до 650н.м. - Показване на избраната предавка на таблото при D/S/M режими. (На някои табла 2005г, не е възможно да покаже скоростите на таблото).
Stage 2 Sport - Повече спортен дух, повишено удоволствието от шофирането, подходящ за коли с чип тунинг. - Оптимизирано поведение във фазата на загряване на кутията. - По-ранно заключване на хидротрансформатора при 1, 2, 3 предавка. - Още по-съкратено време за превключване на предавките. - Съкратено време за реакция при смяна от волана. - Подобрен алгоритъм за смяна на предавките при режим автопилот. - Подобрен алгоритъм за смяна на предавките при режим спускане. - Отключени лимитъри на въртящ момент до 750н.м. - Подобрено поведение на S режим, така че двигателя да е винаги в оптимален работен диапазон. - При S/M подаване на междинна газ при низходящ ред (за бензинови двигатели). - При S режим премахната функция kick-down. (По желание). - Понижени минимални обороти за превключване в низходящ ред. - Показване на избраната предавка на таблото при D/S/M режими. (На някои табла 2005г, не е възможно да покаже скоростите на таблото).
Stage 3 Sport/Race - Силно изразен спортен характер, неузнаваем на режим S/M, подходящ за силно тунинговани автомобили. - Поведението на режим D е сходно със Stage 2. - Оптимизирано поведение във фазата на загряване на кутията. - По-ранно заключване на хидротрансформатора при 1, 2, 3 предавка. - Подобрен алгоритъм за смяна на предавките при режим автопилот. - Подобрен алгоритъм за смяна на предавките при режим спускане. - Отключени лимитъри на въртящ момент до 1000н.м. - При режим D - 25% съкратено време за превключване на предавкитe. - При режим S/M - 50% съкратено време за превключване на предавките. - При режим M премахнато автоматично превключване, автомобила остава на ограничител и очаква ръчна смяна, подходящо за Drag, Drift, Donut. - При S режим премахната функция kick-down. (По желание). - Понижени минимални обороти за превключване. - При S/M режим мигновенна реакция на превключване от волана. - Повишени максимални обороти 7000об/мин. (при бензинови двигатели) - При S/M подаване на междинна газ при превключване в низходящ ред (за бензинови и дизелови двигатели). - Показване на избраната предавка на таблото при D/S/M режими. (На някои табла 2005г, не е възможно да покаже скоростите на таблото).
ID: 126128738
Контакт с продавача
xxx xxx xxx