Съобщения
Добави обява
  1. Заглавна страница
  2. Автомобили, каравани, лодки
  3. Автомобили и Джипове
  4. Toyota
  5. Toyota - Област София-област
  6. Toyota - Ботевград
Toyota Land Cruiser RJ70
Toyota Land Cruiser RJ70
Toyota Land Cruiser RJ70
Toyota Land Cruiser RJ70
Toyota Land Cruiser RJ70
Toyota Land Cruiser RJ70
Toyota Land Cruiser RJ70
Toyota Land Cruiser RJ70
Toyota Land Cruiser RJ70
Toyota Land Cruiser RJ70
Toyota Land Cruiser RJ70
Toyota Land Cruiser RJ70
ПромотирайОбнови
  • Частна

  • Купе: Джип

  • Евростандарт: Евро 1

  • Модел: Land Cruiser 70

  • Двигател: Бензин

  • Скоростна кутия: Ръчна

  • Година на производство: 1992 г.

  • Пробег: 214600 км.

  • VIN номер: JT1V0RJ7009002508

  • Мощност (к.с): 114

  • Тип превозно средство: с подобрения

  • Брой врати: 2/4

  • Цвят: червен

  • Комфорт: Серво управление

  • Мултимедия: CD, Радио

  • Други: Газова инсталация (HBO), Индивидуално оборудване, 4x4

Описание

От 04. 11. 2023 с подновена гражданска, винeтка и преглед до Ноември 2024, цената остава същата и няма да пада повече!

Продава се Toyota Land Cruiiser RJ70, къса база, 1992, 214 600км, 2. 4 бензин с газ (LPG), 114к.с.
VIN: JT1V0RJ7009002508
Part Time 4x4, цели мостове, бързи и бавни скорости, ръчни хъбове, без блокажи на преден и заден диференциал, лебедка Warn 9.5XP, но истински не като китайските 12XP. Lift 2.5 (50mm) с чисто ново окачване на Trailmaster, kормилния демпфер също е нов на Trail Master:

Стандартното - доколкото знам е внесена от Холандия, гумите
за кал са 32x11.5 R15, качени на хроминрани джанти Mangels 8J R15 лъскави, здрави и почти невъзможни за намиране в такова състояние. Има и комплект зимни гуми на Michelin 235/85 R16 на оригинални железни джанти R16, газовата уредба е нова, не знам точно каква но работи добре и e вписана в талона. Напълно обслужена - сменени са всички масла и греси навсякъде където се сетите, даже и това на кормилната кутия. Джипката си има винетка и гражданска до Октомври 2023, документално е изрядна и се прехвърля задължително, изобщо КАЧВАШ СЕ И КАРАШ!! (ако ти стиска да я караш там, за където еправена).

И интересното - колата е при мен от 2021, карал съм я не повече от 1000км т. е. времето прекарано в каране е около 100 пъти по-малко от това прекарано в ремонт и подобряване. Мислех да я ползвам за офроуд, но нещо не ми стиска, предпочитам с краката и щеките. Джипката е пребоядисана от предишния собственик (не съвсем перфектно), при мен претърпя сериозна реставрация, пълно обслужване на двигател и мостове, сменени са вериги, семеринги уплътнения, тампони, кечета и всичко каквото се сетите, с оригинални части, а където липсваха оригинални - с качествени аналози (лагерите и ламбда сондата например). Както писах и в началото - нови амортисьори и пружини на Trailmaster, добавени са алуминиеви подложки под ограничителните тампони за да предпазват амортисьорите от максимално свиване / съсипване. Нов съединител комплект AISIN, изцяло ревизирани и възстановени преди и задни спирачки, нови дискове отпред, барабани отзад, както и предни и задни накладки. Двигателя е 22RE - най-надеждния правен досега от Тойота, и този е ярък пример за това все пак е на 31 години, а работи като часовник, не гори масло и върви доста прилично както на бензин така и на газ. Сменения са верига в комплект с обтегачи и водачи, както и маслената и воданта помпа всички са оригинални. Пали безпроблемно на топло и студено. Като на студено се натиска червеното копче (видеото), и се изключва веднага след като развърти. Копчето задейства петата дюза, до която незнайно защо не стига ток, но не мисля че си заслужава да се разбърниква кабелния сноп за да се отстрани. Резервоара беше свален и почистен, бензиновата помпа беше сменена с читава втора употреба (нова не се намери), старата работеше, но бяха правени някакви странни спойки по тръбичките и предпочетох да я сменя.
Има още много да се пише, но който има реален интерес може да
ми се обади и ще му изпратя файла с всички неща, които са купувани, сменени и т. н.
От плахите ми опити да я карам офроуд мога да каже че се държи чудесно, има около 45см просвет под степенките и преодолява лесно всякакви препятствия защото е ЛЕКА (за разлика от Нисан Патрул и TLC 80 например) вероятно по тази причина, аз поне, не съм изпитал нужда от блокаж на задния мост, а каквото съм чел из офроуд форума ме отказа да добавям такъв, бавните са наистина бавни, от трансмисията не се чуват никакви шумове. Мотора има добра компресия и държи чудесно при спускане. Пробвах я и на сняг и лед не успях да закъсам никъде, макар че и гумите имат значение.
A да - заека, мое творение е, закрива белег от дръжка на кофа за боклук, стърчаща 15см напред, кому е бил нужен такъв дизайн на кофата не знам. Реших че няма смисъл да се пребоядисва целия калник, така или иначе цвeта нямаше да се уцели затова заека кацна там!
Цената, може да се коментира само на място и само от заклети
фенове на Тойота!!!

За тези дето обичат да смятат - в колата са вложени 15 152лв :).
ID: 136325067

Контакт с продавача

Десислав Тодоров

В OLX от януари 2012 г.

Последно онлайн вчера в 18:31

xxx xxx xxx

Добавена 09 април 2024 г.

Toyota Land Cruiser RJ70

23500 лв.

Потребител

Локация

Свали приложението на OLX за твоя телефон!