Бизнес
Състояние: Ново
Тип: аналогова
Подходящ за: Acura, Alfa Romeo, Aston Martin, Audi, Bentley, BMW, Buick, Cadillac, Chery, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Daihatsu, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Genesis, GMC, Great Wall, Honda, Hummer, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lincoln, Maserati, Mazda, Mercedes, Mercury, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Oldsmobile, Opel, Peugeot, Plymouth, Pontiac, Porsche, Proton, Renault, Rolls Royce, Rover, Saab, Saturn, Scion, Seat, Skoda, Smart, Spyker, Ssang Yong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo, ВАЗ, ГАЗ, ЗАЗ, Москвич, Таврия, УАЗ, Други
Вид: Аксесоари за електроника за автомобил
Описание
Всички цени са с включено ДДС!
При желание - възможност за издаване на фактура!
V311B тестер за акумулатори (12V), служи за тестване на 12V акумулатори на автомобили, за да се прецени състоянието и живота на акумулатора.
Показва информация за: напрежение, номинална стойност, измерена стойност, стойност на вътрешно съпротивление, експлоатационен живот, оставаща мощност, комбинирани с резултати от тестове за оценка на производителността на акумулатора.
Параметър на продукта
Име на продукта: 12V тестер за акумулатори
Модел на продукта: V311B
Основен контролен чип: APM32F103VCT6
Цвят на устройството: Син
Тип интерфейс: чифт черни и червени щипки тип "алигатор", дължина на кабела 1 метър
Материал на корпуса: ABS
Опаковка: Картонена кутия
Дисплей: 2.8 инча TFT цветен екран, резолюция: 240x320
Работно напрежение: 9 - 18V
Стандарти за измерване: CCA, JIS, GB, SAE, MCA, CA, DIN, IEC, EN, BCI
Тип на измерване: обикновен акумулатор , AGM flat plate, AGM winding, GEL, EFB
Размер на продукта: 156 х 88 х 4 мм
Обхват на измерване:
CCA: 100-2000A.
BCI: 100-2000A.
CA: 100-2000A.
MCA: 100-2000A.
JIS: 26A17-24SH52.
DIN: 100-1400A.
IEC: 100-1400A.
EN:100-2000A.
SAE: 100-2000A.
GB: 10-250Ah.
Предимства на продукта:
1. Поддържа бърз и стандартен избор на тестов режим
2. Поддръжка на тест на акумулаторa при стартиране и състояние на зареждане, тестване и показване на напрежението на акумулатора, номинална стойност, измерена стойност, стойност на вътрешно съпротивление, експлоатационен живот, оставаща информация за параметрите на акумулаторa.
3. Поддържа анализ на вълната на акумулатора
4. Поддържа функция за запазване и отпечатване на резултатите
5. Поддържа множество режими и стандартни тестове, може бързо да оцени ефективността на акумулаторa на автомобила и да покаже резултатите
6. Поддържа девет езика Английски, Китайски, Португалски, Италиански, Френски, Немски, Испански, Полски и Руски
7. Поддръжка USB печат на резултатите
8. Тест за автомобилни 12V акумулатори, съвместим с обикновен оловно-киселинен акумулатор, AGM , GEL , EFB
Описание на информацията за параметрите на продукта:
1. Напрежение:
Измерената текуща стойност на напрежението на акумулаторa
2. Номинална стойност:
Номиналната стойност на акумулаторa, като SAE , CCA (текуща стойност при студен старт), GB (стойност на капацитета);
Трябва да въведете стойността на етикета на акумулатора в тестера и да изберете съответния тестов стандарт;
3. Измерена стойност:
Текущата стойност, измерена и оценена от детектора, като CCA , АX
Това е разликата между номиналната и измерената стойност;
Обикновено измерената стойност на нов акумулатор ще бъде близка до номиналната стойност. Колкото по-дълго се използва акумулатора , толкова повече е стареенето и толкова по-ниска ще бъде измерената стойност;
4. Вътрешно съпротивление:
Стойността на съпротивлението на вътрешното разреждане на акумулатора варира в зависимост от марката, процеса, типа, текущата температура и продължителността на използване на акумулатора
Колкото по-добра е производителността на акумулатора , толкова по-ниска е стойността на вътрешното съпротивление;
5. Живот:
Стойността, изчислена въз основа на оценката на номиналната стойност и текущото състояние на акумулатора , отразява степента на стареене на акумулатора и процента оставащ живот;
6. Оставаща мощност:
Стойността, изчислена според текущото състояние на акумулатора , показва колко мощност остава в акумулатора. Пълното зареждане е 100%;
Подобно на броя на лентите, показвани на телефона
7. Стартовото напрежение има низходяща тенденция и е по-ниско от 11V, също така показва, че стартовото напрежение е нормално. Кое състояние е ненормално?
Акумулаторът на автомобила ще премине от нисък на висок моментално, когато запали. Обикновено, когато акумулаторa е под 8,5V, акумулаторa на автомобила няма да се запали. Автомобилите с 10,5V ще дадат аларма, а някои коли ще дадат аларма при 11V. По-често Алармата е около 10V, така че 11V е нормалната офлайн стойност;
Тълкуване на стандартите за измерване:
CCA: Най-често използваната стойност на тока при студен старт, спецификациите са определени от SAE&BCI, което е най-често използваната стойност за стартови акумулатори при 0F (-18C)
BCI: Стандарт на Международния съвет за акумулатори
CA: 0 C ефективен начален ток
MCA: стандарт за морски акумулатор, номинален ефективен стартов ток при 0 градуса
JIS: Японският индустриален стандарт се показва като комбинация от цифри и букви върху акумулатора , например: 55D23, 80D26;
DIN: Стандарт на Германския съвет за автомобилна индустрия;
IEC: Стандарт на Международната електротехническа комисия;
EN: Стандарт на Европейската асоциация на автомобилната индустрия;
SAE: Стандарт на Американското общество на инженерите;
GB: Китайски национален стандарт;
Контакт с продавача
xxx xxx xxx
Тестер за акумулатори V311B 12V / 2000A
119.90 лв.
Потребител
Локация
За този потребител