Бизнес
Описание
Връзка 0-европейска компания, предоставяща аутсорсинг услуги в областта на клиентските услуги. Сега засилваме отдела за контрол на качеството и търсим служител, който да следи обажданията на Български език.
Какво да правя:
Слушайте и анализирайте обажданията на операторите за съответствие със стандартите за обслужване.
Провеждане на оценка на спазването на стандартите за проверка на картата за качество и поддържане на системата за управление на системата
Пишете кратки доклади и препоръки за подобряване на работата на операторите и подобряване на показателите за ефективност (конверсии, апрува).
Общувайте с екипа за обучение и ръководителите на смени: вие ще бъдете важна връзка за подобряване на качеството.
Очакваме ви:
Владеете Български език на ниво не по-ниско от С1 (задължително);
Имате опит в кол център или контрол на качеството и обслужване на клиенти от 1 година;
Познайте стандартите за обслужване и скриптове за продажби;
Умеете да работите с аналитични данни-конверсия, апрув, средна проверка.
Имате умения за работа с 0-системи, специализирани инструменти за анализ на повиквания (например, 0, 0, 0) и таблици в Гугъл.
Ние предлагаме:
Напълно отдалечена заетост, график 5/2, от 11:00 до 20: 00 часа по московско време;
Доход от 80 000 рубли (заплата + 0);
Обучение на всички етапи, подкрепа в периода на адаптация;
Възможности за професионално и кариерно развитие до Тим-лида ОКК или треньор;
Екип, който цени развитието и инициативността.
Оставете отговор на сайта. Ще се свържем с вас в рамките на 2 работни дни!
Какво да правя:
Слушайте и анализирайте обажданията на операторите за съответствие със стандартите за обслужване.
Провеждане на оценка на спазването на стандартите за проверка на картата за качество и поддържане на системата за управление на системата
Пишете кратки доклади и препоръки за подобряване на работата на операторите и подобряване на показателите за ефективност (конверсии, апрува).
Общувайте с екипа за обучение и ръководителите на смени: вие ще бъдете важна връзка за подобряване на качеството.
Очакваме ви:
Владеете Български език на ниво не по-ниско от С1 (задължително);
Имате опит в кол център или контрол на качеството и обслужване на клиенти от 1 година;
Познайте стандартите за обслужване и скриптове за продажби;
Умеете да работите с аналитични данни-конверсия, апрув, средна проверка.
Имате умения за работа с 0-системи, специализирани инструменти за анализ на повиквания (например, 0, 0, 0) и таблици в Гугъл.
Ние предлагаме:
Напълно отдалечена заетост, график 5/2, от 11:00 до 20: 00 часа по московско време;
Доход от 80 000 рубли (заплата + 0);
Обучение на всички етапи, подкрепа в периода на адаптация;
Възможности за професионално и кариерно развитие до Тим-лида ОКК или треньор;
Екип, който цени развитието и инициативността.
Оставете отговор на сайта. Ще се свържем с вас в рамките на 2 работни дни!
ID: 144499497
Контакт с продавача
Добавена 19 юни 2025 г.
Специалист по контрол на качеството с владеене на Български език
Потребител
Локация