Частна
Доставката се поема от: купувача, лично предаване
Състояние: използвано
Описание
Автор: Лиляна Менчева
Издателство: Тракия-М
Книгата е в добро състояние.
"В условията на пазарно стопанство въпреки икономическите трудности и ограничените експортни възможности, външноикономическата дейност на българските фирми налага интензифициране на рекламните комуникации на външните пазари. При тяхната подготовка и осъществяване следва да се отчитат не само характера на фирмата и стоките или услугите, но и състоянието и особеностите на пазарите, където се провеждат (икономически, културни, демографски и др. условия, конкуренция и т.н.). Задграничните комуникации и въздействията върху потенциалните купувачи в чужбина, когато са добре подготвени, планирани, организирани и реализирани, съдействат за развитие на производството и търговията, за повишаване ефективността на международния бизнес."
Издателство: Тракия-М
Книгата е в добро състояние.
"В условията на пазарно стопанство въпреки икономическите трудности и ограничените експортни възможности, външноикономическата дейност на българските фирми налага интензифициране на рекламните комуникации на външните пазари. При тяхната подготовка и осъществяване следва да се отчитат не само характера на фирмата и стоките или услугите, но и състоянието и особеностите на пазарите, където се провеждат (икономически, културни, демографски и др. условия, конкуренция и т.н.). Задграничните комуникации и въздействията върху потенциалните купувачи в чужбина, когато са добре подготвени, планирани, организирани и реализирани, съдействат за развитие на производството и търговията, за повишаване ефективността на международния бизнес."
ID: 115557559
Контакт с продавача
xxx xxx xxx
Добавена 23 май 2024 г.
Рекламни комуникации в международния бизнес
2 лв.
За този потребител
Локация