Частна
Състояние: Ново
Описание
Stage 1 – Софтуерно увеличение на мощността
Хардуер: Изцяло заводски (без никакви физически модификации)
Процентно увеличение:
• Турбо бензин: 20% – 30%
• Турбо дизел: 20% – 35%
• Атмосферен двигател: 5% – 10% (ограничено увеличение)
Пример:
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 к.с.
→ След Stage 1: ~135 к.с. (около 28% увеличение)
⸻
Stage 2 – Софтуер + малки хардуерни подобрения
Хардуер: Спортен въздушен филтър, спортен даунпайп, интеркулер, изпускателна система и др.
Процентно увеличение:
• Турбо бензин: 30% – 45%
• Турбо дизел: 30% – 50%
Забележка: Софтуерът се настройва спрямо направените модификации.
Пример:
BMW 320d 163 к.с.
→ Даунпайп + интеркулер + Stage 2 софтуер: ~220 к.с. (35%+ увеличение)
⸻
Stage 3 – Големи хардуерни модификации + индивидуален софтуер
Хардуер: Голяма турбина, дюзи, горивна помпа, бутала и други вътрешни подобрения
Процентно увеличение:
• 50% – 100%+
• Обикновено за състезателни или силно модифицирани автомобили
Пример:
Audi A3 1.8T 150 к.с.
→ Stage 3 (голям турбо кит + дюзи): ~300+ к.с. (около 100% увеличение)
Управление на гориво и въртящ момент:
• Оптимизация на картата на въртящия момент: По-силно ускорение при ниски и средни обороти
• Настройки на горивната инжекция: По-добро изгаряне и увеличена мощност
• Настройки на ламбда сондата: Оптимално съотношение въздух/гориво
• Увеличаване на турбо налягането (Boost Pressure Map): Повече въртящ момент и конски сили
• Изключване на Cold Start: По-мек старт при студено време
⸻
Настройки за защита и безопасност на двигателя:
• Ограничител на обороти (RPM лимит): Повишаване или понижаване на максималните обороти
• Премахване на ограничение на скоростта (Vmax Off): Премахване на фабрично зададената максимална скорост
• Температура за включване на вентилатора: По-ранно охлаждане при прегряване
• Настройки за контрол на детонации (Knock Control): Защита срещу повреда от детонация
⸻
Удобство при шофиране и спортни функции:
• Pop&Bang / Crackle Map: Спортен звук на изпускателната система при пускане на газта
• Launch Control: Подпомагане за по-добър старт от място
• No Lift Shift / Flat Foot Shifting: Смяна на предавки без отпускане на газта
• Anti-Lag: Премахване на турбо закъснение, състезателна функция
• Throttle Response: По-бърза реакция на педала за газ
⸻
Изключване на емисионни системи (само за офроуд / писта):
• EGR Off (изключване на рециркулация на отработени газове)
• DPF Off (изключване на филтъра за твърди частици)
• AdBlue Off (изключване на SCR системата)
• DTC Off (заглушаване на грешки и кодове)
• Изключване на O2 / Ламбда сензори
• Swirl Flap / TIK Off (вихрови клапи)
⸻
Софтуерни адаптации и кодиране:
• Клониране / архивиране на ECU
• Изключване на имобилайзер (при резервни модули)
• Адаптация на MAP / MAF сензори
• Настройка за Flex Fuel (E85 и смесени горива)
• Контрол на изпускателните клапи (винаги отворени клапи и др.)
След приемането на вашият файл до 30мин. ще сме готови със вашите искания за файла.
80лв на файл по ваш избор нищо друго не се заплаща!
За повече инф пишете
Хардуер: Изцяло заводски (без никакви физически модификации)
Процентно увеличение:
• Турбо бензин: 20% – 30%
• Турбо дизел: 20% – 35%
• Атмосферен двигател: 5% – 10% (ограничено увеличение)
Пример:
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 к.с.
→ След Stage 1: ~135 к.с. (около 28% увеличение)
⸻
Stage 2 – Софтуер + малки хардуерни подобрения
Хардуер: Спортен въздушен филтър, спортен даунпайп, интеркулер, изпускателна система и др.
Процентно увеличение:
• Турбо бензин: 30% – 45%
• Турбо дизел: 30% – 50%
Забележка: Софтуерът се настройва спрямо направените модификации.
Пример:
BMW 320d 163 к.с.
→ Даунпайп + интеркулер + Stage 2 софтуер: ~220 к.с. (35%+ увеличение)
⸻
Stage 3 – Големи хардуерни модификации + индивидуален софтуер
Хардуер: Голяма турбина, дюзи, горивна помпа, бутала и други вътрешни подобрения
Процентно увеличение:
• 50% – 100%+
• Обикновено за състезателни или силно модифицирани автомобили
Пример:
Audi A3 1.8T 150 к.с.
→ Stage 3 (голям турбо кит + дюзи): ~300+ к.с. (около 100% увеличение)
Управление на гориво и въртящ момент:
• Оптимизация на картата на въртящия момент: По-силно ускорение при ниски и средни обороти
• Настройки на горивната инжекция: По-добро изгаряне и увеличена мощност
• Настройки на ламбда сондата: Оптимално съотношение въздух/гориво
• Увеличаване на турбо налягането (Boost Pressure Map): Повече въртящ момент и конски сили
• Изключване на Cold Start: По-мек старт при студено време
⸻
Настройки за защита и безопасност на двигателя:
• Ограничител на обороти (RPM лимит): Повишаване или понижаване на максималните обороти
• Премахване на ограничение на скоростта (Vmax Off): Премахване на фабрично зададената максимална скорост
• Температура за включване на вентилатора: По-ранно охлаждане при прегряване
• Настройки за контрол на детонации (Knock Control): Защита срещу повреда от детонация
⸻
Удобство при шофиране и спортни функции:
• Pop&Bang / Crackle Map: Спортен звук на изпускателната система при пускане на газта
• Launch Control: Подпомагане за по-добър старт от място
• No Lift Shift / Flat Foot Shifting: Смяна на предавки без отпускане на газта
• Anti-Lag: Премахване на турбо закъснение, състезателна функция
• Throttle Response: По-бърза реакция на педала за газ
⸻
Изключване на емисионни системи (само за офроуд / писта):
• EGR Off (изключване на рециркулация на отработени газове)
• DPF Off (изключване на филтъра за твърди частици)
• AdBlue Off (изключване на SCR системата)
• DTC Off (заглушаване на грешки и кодове)
• Изключване на O2 / Ламбда сензори
• Swirl Flap / TIK Off (вихрови клапи)
⸻
Софтуерни адаптации и кодиране:
• Клониране / архивиране на ECU
• Изключване на имобилайзер (при резервни модули)
• Адаптация на MAP / MAF сензори
• Настройка за Flex Fuel (E85 и смесени горива)
• Контрол на изпускателните клапи (винаги отворени клапи и др.)
След приемането на вашият файл до 30мин. ще сме готови със вашите искания за файла.
80лв на файл по ваш избор нищо друго не се заплаща!
За повече инф пишете
ID: 137826729
Контакт с продавача
xxx xxx xxx
Добавена 14 юни 2025 г.
Професионален ECU чип тунинг
80 лв.
Потребител
Локация