Частна
Описание
Предлагам услуга за автоматично потвърждение на поръчки в онлайн магазини Opencart WooCommerce и PrestaShop . Услугата е единствената в България, напълно интегрирана за всички версии на Opencart WooCommerce и PrestaShop. Тя не променя нищо по интерфейса на магазина, обновява само статуса на поръчката в полето "статус" в панела на Opencart WooCommerce и PrestaShop.
Интеграция с OpenCart WooCommerce и PrestaShop:
Добавят конфигурационни файлове,, които са пасивни и служат само за обновяване на статуса. (не правят връзка с външни IP или API URL адреси). След инсталирането на файловете нашата система започва да проверява магазина на всяка минута за нови поръчки. При получаване на нова поръчка нашата система извлича телефонния номер от магазина и го прозвънява, като клиентът има възможност за избор между 3 опции от IVR менюто чрез тонално натискане на бутони (1, 2, 3).
Предлагамe и инсталация на едновременно работещи модули за Еконт и Спиди за Opencart.
Достъп до услугата:
Нашата платформа работи с въвеждане на url адреса на вашия онлайн магазина в нашия контролен панел на адрес: https://voip.bgtel.tel/public/
Данни за демо логин в панела: user и password: demoaccount
Логика на IVR-меню:
При обаждане от централата се чува ваше аудио съобщение, пример: "Имате поръчка в онлайн магазин"
За потвърждение на поръчката натиснете 1, за отказ натиснете 2, за да получите обаждане от нас натиснете 3 (за допълнителни уточнения по поръчката)".
При избор на опция:
1 се чува потвърждаващо съобщение "очаквайте доставка по куриер"
2 се чува съобщение "дочуване"
3 се чува потвърждаващо съобщение "очаквайте обаждане от нас"
Как работи услугата ?
Услугата се използва със собствени аудио файлове wav формат, можете да зададете правило колко пъти да бъде прозвъняван клиента и през какъв интервал време, ако не е вдигнал или телефона е изключен или извън обхват. Ако човека (направил поръчката) не е вдигнал, може да върне обаждане към номера от който му е прозвъняла централата и да направи избора си за поръчката, като статуса ще се обнови в OpenCart, в момента, в който натисне бутон 1/2/3.. Ако клиента е вдигнал, но не е избрал опция към магазина се връща статус "очаква обаждане".
Как работи услугата с други платформи ?
Можете да се използвате услугата за всички други платформи за онлайн магазини чрез ръчно импортиране на телефонните номера в нашия контролен панел на excel файл. В акаунта ще имате достъп до информация за статуса на всяка пратка както и задаване на IVR логика (аудио съобщения последвани от тонално натискане на бутони).
Телефонен маркетинг:
Автоматични изходящи обаждания с цел представяне на продукти и услуги пред целеви групи потребители или бизнес клиенти по телефона;
Организиране на бизнес срещи за представяне на продукт/услуга
Провеждане на телефонни интервюта с цел измерване на удовлетвореността на клиенти от получено обслужване и/или направена покупка.
Телефонни интервюта за целите на пазарни и маркетингови проучвани
Услугата се използва чрез импортиране на телефонни номера и задаване на IVR логика (аудио съобщения последвани от тонално натискане на бутони).
Повече информация:
bgtel.tel/opencart.html
Интеграция с OpenCart WooCommerce и PrestaShop:
Добавят конфигурационни файлове,, които са пасивни и служат само за обновяване на статуса. (не правят връзка с външни IP или API URL адреси). След инсталирането на файловете нашата система започва да проверява магазина на всяка минута за нови поръчки. При получаване на нова поръчка нашата система извлича телефонния номер от магазина и го прозвънява, като клиентът има възможност за избор между 3 опции от IVR менюто чрез тонално натискане на бутони (1, 2, 3).
Предлагамe и инсталация на едновременно работещи модули за Еконт и Спиди за Opencart.
Достъп до услугата:
Нашата платформа работи с въвеждане на url адреса на вашия онлайн магазина в нашия контролен панел на адрес: https://voip.bgtel.tel/public/
Данни за демо логин в панела: user и password: demoaccount
Логика на IVR-меню:
При обаждане от централата се чува ваше аудио съобщение, пример: "Имате поръчка в онлайн магазин"
За потвърждение на поръчката натиснете 1, за отказ натиснете 2, за да получите обаждане от нас натиснете 3 (за допълнителни уточнения по поръчката)".
При избор на опция:
1 се чува потвърждаващо съобщение "очаквайте доставка по куриер"
2 се чува съобщение "дочуване"
3 се чува потвърждаващо съобщение "очаквайте обаждане от нас"
Как работи услугата ?
Услугата се използва със собствени аудио файлове wav формат, можете да зададете правило колко пъти да бъде прозвъняван клиента и през какъв интервал време, ако не е вдигнал или телефона е изключен или извън обхват. Ако човека (направил поръчката) не е вдигнал, може да върне обаждане към номера от който му е прозвъняла централата и да направи избора си за поръчката, като статуса ще се обнови в OpenCart, в момента, в който натисне бутон 1/2/3.. Ако клиента е вдигнал, но не е избрал опция към магазина се връща статус "очаква обаждане".
Как работи услугата с други платформи ?
Можете да се използвате услугата за всички други платформи за онлайн магазини чрез ръчно импортиране на телефонните номера в нашия контролен панел на excel файл. В акаунта ще имате достъп до информация за статуса на всяка пратка както и задаване на IVR логика (аудио съобщения последвани от тонално натискане на бутони).
Телефонен маркетинг:
Автоматични изходящи обаждания с цел представяне на продукти и услуги пред целеви групи потребители или бизнес клиенти по телефона;
Организиране на бизнес срещи за представяне на продукт/услуга
Провеждане на телефонни интервюта с цел измерване на удовлетвореността на клиенти от получено обслужване и/или направена покупка.
Телефонни интервюта за целите на пазарни и маркетингови проучвани
Услугата се използва чрез импортиране на телефонни номера и задаване на IVR логика (аудио съобщения последвани от тонално натискане на бутони).
Повече информация:
bgtel.tel/opencart.html
ID: 134703627
Контакт с продавача
xxx xxx xxx
Добавена 27 юли 2025 г.
Потвърждаване на поръчки интеграция за OpenCart WooCommerce и Prestash
Потребител
Локация