Бизнес
Доставката се поема от: лично предаване
Състояние: използвано
Тип: Планински
Размер на гумите: 27.5''
Материал на рамката: Карбон
Размер рамка: M (17-19")
Цвят: Син
Тип спирачки: Хидравлични дискови
Тип дерайльор: Външен
Амортисьор: Преден и заден
Описание
Продава се уникален и единствен в България планински карбонов велосипед на топ марката YETI SB150 с пълно окачване, който е ефикасен, контролен и с набор от висок клас компоненти.Размера на рамката е M-L с гуми 27.5 цола
SB150 е проектиран предимно като ендуро състезателен велосипед, но тази готовност за състезания го прави наистина мощна машина за пътеки в ръцете на способен ездач. Макар че агресивната геометрия може да се усеща твърде бавна и подобна на шейна при ниски скорости за някои, тези, които имат мощността и уменията да овладеят този звяр, ще се възползват от предимствата му на широк спектър от терени. Yeti произвежда пълна гама от супербайкове.
ОТ КАКВО Е НАПРАВЕНО?
Yeti произвежда своя карбон в две различни версии, за да достигне два различни ценови диапазона. Моделът Turq, представен тук, използва най-модерните карбонови влакна с ниско съдържание на кухини, за да поддържа ниско тегло и висока производителност. За тези, които искат по-евтина версия на този велосипед, Yeti го произвежда и в C-версия, която използва абсолютно същата геометрия и дизайн на окачването, но без луксозния суров карбонов материал. Версията Turq спестява около 225 грама или около половин паунд в сравнение с C. Също така е с няколкостотин долара по-евтина, но се предлага със същата геометрия, дизайн на окачването и естетика.
Рамките както на Turq, така и на C са от въглеродни влакна отпред и отзад, с ход от 150 мм (5,9 инча) отзад и 170 мм (6,5 инча) отпред. Велосипедът използва големи лагери Enduro Max във всички точки на завъртане, болтово ISCG крепление, конусовидна тръба на главата, ос 12×148 мм без усилвател, достатъчен клирънс за гуми с размер 2,5 инча и персонализирани протектори против удряне на веригата на верижните и седалковите вилки.
Прокарването на жилата е вътрешно, главата е конусовидна, а долната скоба е притисната. Геометрията е много модерна, с дълъг обхват, стръмен ъгъл на седалката и къс офсет на вилката.
Комплектите за сглобяване на Yeti трябва да издържат на ежедневното каране , така че не се предлагат с никакви части или компоненти за еднократна употреба, които трябва да се сменят преди първото каране. Нашият SB150 беше оборудван със задвижване SRAM X01 и спирачки SHIMANO XT, които осигуряват надеждно и прецизно превключване и добър контрол на спирачките. Задачите за окачване се изпълняват от първокласната вилка Factory 36 Float на Fox и амортисьор Factory Float X2, комбинация, която предлага много възможности за регулиране и плавен ход. Алуминиевите джанти M1700 на DT Swiss допълват компонентите с относително леки обръчи, свързани с непробиваемата система от главини със звезда и тресчотка. Разбира се, можете да надстроите някои части, но със сигурност не е нужно.
Обяснение на Switch Infinity:
Допълнителните камери, разположени близо до долната скоба, функционират като прецизен „транслиращ шарнир“, разработен от Yeti съвместно с Fox, за да се създаде по-проста и по-надеждна версия на изключително успешното окачване на Superbike, използвано в другите модели SB от последното десетилетие. Системата по същество замества шарнира и позволява на дизайнерите да контролират отблизо пътя на колелата, докато велосипедът се движи по време на хода си. Макар покритията на Kashima и брандирането на Fox да може да ви накарат да повярвате, че това е вторичен амортисьор, не е така. В нито една от камерите няма налягане и връзката работи подобно на обикновен шарнир на окачването, само че плава. Докато велосипедът се движи през първия участък от хода си, ексцентричната система Switch се движи нагоре, позволявайки път на задната ос, който е чудесен за податливост на малки неравности и ефективност на педалирането. С навлизането на окачването по-навътре в хода си, връзката превключва посоката си, движейки се надолу, за да намали опъването на веригата и да позволи контрол при големи удари.
SB150 е топ велосипед - няма съмнение в това. Повечето колоездачи ще открият, че размерът по-голям от повечето марки, така че ако сте между размерите на други марки, вероятно е по-добре да изберете SB150 с по-малък размер. Дългото и ниско усещане на Yeti, съчетано със стръмния ъгъл на седалката, поставя колоездача в много мощна позиция с много балансирано разпределение на теглото. Хубаво.
SB150 е лек като перце. 14,6 кг е забележимо, особено като се има предвид, че голяма част от това тегло е разпределено с големи и широки гуми на алуминиеви джанти; въпреки това, SB150 носи теглото си изключително добре и ще изкачи всичко, ако ездачът има достатъчно смелост. Като всеки истински ендуро състезателен велосипед, той е проектиран да се справи с всеки етап на прехвърляне, за да ви отведе до върха на най-добрите пътеки, но няма да е най-ефективното превозно средство по пътя. Това е компромис, като мощен камион с голям V8 двигател. Големият камион е по-неефективен от по-лекия, но е и по-здрав. Просто седнете в комфорта на голямата рамка, насладете се на мощната позиция за изкачване и знайте, че SB150 може и ще намери върха на хълма в крайна сметка.
Управлението на SB150 оживява, когато е вкарано в бързи завои. Може да се окаже и шега за колоездачите, които искат да избират пътя си през завоите. Байкът обича да завива бързо, а агресивната геометрия му се отплаща с голяма скорост, където SB150 преминава през бързи и груби завои с апломб. SB150 може да бъде по-труден за маневриране при ниски скорости, благодарение на дългата колесна база и хлабавата геометрия. За щастие, отличното разпределение на теглото прави нещата управляеми и ни накара да се промъкваме през тесни серпентини скоро след като свикнахме с характера на мотора, който „продължава да кара камион“.
SB150 се спуска бързо и уверено. Дългите, но здрави карбонови тръби, които изграждат предния триъгълник, осигуряват изобилие от твърдост, което се изразява в прецизност на управлението и увереност дори върху най-неравния терен. SB150 ви моли да натискате по-силно в неравните линии и да позволите на големия ход на окачването и агресивната геометрия да почистят неравните ръбове, докато се изкачвате право нагоре и преодолявате препятствия. Ясно е, че спускането е бил основният приоритет на дизайна на SB150. И макар че не е толкова пъргав или игрив като парков велосипед, нито пък толкова мек и прощаващ като пълноценен даунхил велосипед, все пак сме уверени, че това е най-бързото оръжие за спускане по почти всяка пътека. А фактът, че ендуро състезателните велосипеди не се нуждаят от лифт за достъп до спусканията, ги прави още по-привлекателни.
SB150 е проектиран предимно като ендуро състезателен велосипед, но тази готовност за състезания го прави наистина мощна машина за пътеки в ръцете на способен ездач. Макар че агресивната геометрия може да се усеща твърде бавна и подобна на шейна при ниски скорости за някои, тези, които имат мощността и уменията да овладеят този звяр, ще се възползват от предимствата му на широк спектър от терени. Yeti произвежда пълна гама от супербайкове.
ОТ КАКВО Е НАПРАВЕНО?
Yeti произвежда своя карбон в две различни версии, за да достигне два различни ценови диапазона. Моделът Turq, представен тук, използва най-модерните карбонови влакна с ниско съдържание на кухини, за да поддържа ниско тегло и висока производителност. За тези, които искат по-евтина версия на този велосипед, Yeti го произвежда и в C-версия, която използва абсолютно същата геометрия и дизайн на окачването, но без луксозния суров карбонов материал. Версията Turq спестява около 225 грама или около половин паунд в сравнение с C. Също така е с няколкостотин долара по-евтина, но се предлага със същата геометрия, дизайн на окачването и естетика.
Рамките както на Turq, така и на C са от въглеродни влакна отпред и отзад, с ход от 150 мм (5,9 инча) отзад и 170 мм (6,5 инча) отпред. Велосипедът използва големи лагери Enduro Max във всички точки на завъртане, болтово ISCG крепление, конусовидна тръба на главата, ос 12×148 мм без усилвател, достатъчен клирънс за гуми с размер 2,5 инча и персонализирани протектори против удряне на веригата на верижните и седалковите вилки.
Прокарването на жилата е вътрешно, главата е конусовидна, а долната скоба е притисната. Геометрията е много модерна, с дълъг обхват, стръмен ъгъл на седалката и къс офсет на вилката.
Комплектите за сглобяване на Yeti трябва да издържат на ежедневното каране , така че не се предлагат с никакви части или компоненти за еднократна употреба, които трябва да се сменят преди първото каране. Нашият SB150 беше оборудван със задвижване SRAM X01 и спирачки SHIMANO XT, които осигуряват надеждно и прецизно превключване и добър контрол на спирачките. Задачите за окачване се изпълняват от първокласната вилка Factory 36 Float на Fox и амортисьор Factory Float X2, комбинация, която предлага много възможности за регулиране и плавен ход. Алуминиевите джанти M1700 на DT Swiss допълват компонентите с относително леки обръчи, свързани с непробиваемата система от главини със звезда и тресчотка. Разбира се, можете да надстроите някои части, но със сигурност не е нужно.
Обяснение на Switch Infinity:
Допълнителните камери, разположени близо до долната скоба, функционират като прецизен „транслиращ шарнир“, разработен от Yeti съвместно с Fox, за да се създаде по-проста и по-надеждна версия на изключително успешното окачване на Superbike, използвано в другите модели SB от последното десетилетие. Системата по същество замества шарнира и позволява на дизайнерите да контролират отблизо пътя на колелата, докато велосипедът се движи по време на хода си. Макар покритията на Kashima и брандирането на Fox да може да ви накарат да повярвате, че това е вторичен амортисьор, не е така. В нито една от камерите няма налягане и връзката работи подобно на обикновен шарнир на окачването, само че плава. Докато велосипедът се движи през първия участък от хода си, ексцентричната система Switch се движи нагоре, позволявайки път на задната ос, който е чудесен за податливост на малки неравности и ефективност на педалирането. С навлизането на окачването по-навътре в хода си, връзката превключва посоката си, движейки се надолу, за да намали опъването на веригата и да позволи контрол при големи удари.
SB150 е топ велосипед - няма съмнение в това. Повечето колоездачи ще открият, че размерът по-голям от повечето марки, така че ако сте между размерите на други марки, вероятно е по-добре да изберете SB150 с по-малък размер. Дългото и ниско усещане на Yeti, съчетано със стръмния ъгъл на седалката, поставя колоездача в много мощна позиция с много балансирано разпределение на теглото. Хубаво.
SB150 е лек като перце. 14,6 кг е забележимо, особено като се има предвид, че голяма част от това тегло е разпределено с големи и широки гуми на алуминиеви джанти; въпреки това, SB150 носи теглото си изключително добре и ще изкачи всичко, ако ездачът има достатъчно смелост. Като всеки истински ендуро състезателен велосипед, той е проектиран да се справи с всеки етап на прехвърляне, за да ви отведе до върха на най-добрите пътеки, но няма да е най-ефективното превозно средство по пътя. Това е компромис, като мощен камион с голям V8 двигател. Големият камион е по-неефективен от по-лекия, но е и по-здрав. Просто седнете в комфорта на голямата рамка, насладете се на мощната позиция за изкачване и знайте, че SB150 може и ще намери върха на хълма в крайна сметка.
Управлението на SB150 оживява, когато е вкарано в бързи завои. Може да се окаже и шега за колоездачите, които искат да избират пътя си през завоите. Байкът обича да завива бързо, а агресивната геометрия му се отплаща с голяма скорост, където SB150 преминава през бързи и груби завои с апломб. SB150 може да бъде по-труден за маневриране при ниски скорости, благодарение на дългата колесна база и хлабавата геометрия. За щастие, отличното разпределение на теглото прави нещата управляеми и ни накара да се промъкваме през тесни серпентини скоро след като свикнахме с характера на мотора, който „продължава да кара камион“.
SB150 се спуска бързо и уверено. Дългите, но здрави карбонови тръби, които изграждат предния триъгълник, осигуряват изобилие от твърдост, което се изразява в прецизност на управлението и увереност дори върху най-неравния терен. SB150 ви моли да натискате по-силно в неравните линии и да позволите на големия ход на окачването и агресивната геометрия да почистят неравните ръбове, докато се изкачвате право нагоре и преодолявате препятствия. Ясно е, че спускането е бил основният приоритет на дизайна на SB150. И макар че не е толкова пъргав или игрив като парков велосипед, нито пък толкова мек и прощаващ като пълноценен даунхил велосипед, все пак сме уверени, че това е най-бързото оръжие за спускане по почти всяка пътека. А фактът, че ендуро състезателните велосипеди не се нуждаят от лифт за достъп до спусканията, ги прави още по-привлекателни.
ID: 145508419
Контакт с продавача
Добавена 01 октомври 2025 г.
Планински карбонов велосипед YETI SB150 (M-L размер)
5200 лв.
Локация