Частна
ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Състояние
Ново
- Код на част
K635M865, R-OPE-009I
- Вид
Бутала
- Подходящ за
Opel
- Тип
аналогова
Описание
Здравейте,
Продавам чисто нови ковани бутала и биели за Опел Инсигния А, Астра J OPC и други модели(по-надолу има списък). Закупих ги за моята Инсигния Б с двигател B20NFT, но за съжаление се оказа, че не стават за моя двигател, понеже биелата е по-къса. Всъщност се оказа, че 2.0 турбо бензиновия двигател в Инсигния Б се води GEN3 на General Motors, а в Инсигния А е GEN2. Основната разлика е в размера на блока, съответно и биелите са различни(разбрах го по трудния начин).
Буталата и биелите бяха монтирани в блока и след като се видя гореспоменатата разлика бяха свалени и съхранени.
Пълен комплект са, готови за монтаж, с оригиналните им опаковки и всички необходими книжки/указания, с които вървят.
Ето повече информация:
Бутала: Wiseco K635M865
Бор: 86.50 мм
Компресионна височина (CH): 30.85 мм
Пистов болт: Ø 23 мм (floating; включени пинове и стопорни)
Комплектът включва сегменти
Биели: ZRP R-OPE-009I (I-beam)
Дължина (center-to-center): 145.5 мм
Малък край: Ø 23 мм
Голям край (housing bore): ≈52.13 мм
Болтове: ARP2000, балансирани ±1 г
Подходящи за следните Gen2 Ecotec 2.0T двигатели (къса биела 145.5 мм, pin 23 мм):
Opel Astra J OPC / VXR 2.0T – A20NFT (280 к.с.).
Opel/Vauxhall Insignia A 2.0T – A20NHT
Chevrolet Cobalt SS Turbo / HHR SS, Opel GT, Pontiac Solstice GXP, Saturn Sky Red Line – LNF.
Buick Regal / Verano 2.0T (ранни години) – LDK/LHU.
(Saab 9-5 Turbo4 / 9-3 Turbo4 (NEVS) също използват LHU в ограничени серии.)
Не са съвместими с:
Gen3 LTG / B20NFT / B20NHT (напр. Insignia B, Camaro 2.0T, Cadillac ATS/CTS 2.0T) — там са биели 152.5 мм и pin 24 мм.
Оставям линкове към официалните сайтове с повече спецификации:
www.wiseco.com/shop/auto/pistons/professional-gm-2-0l-piston-set-86-50-mm-bore/
www.zrp-rods.com/shop/opel-2-0l-gt-turbo-vxr-lnf-connecting-rods/
За връзка с мен на ЛС.
Благодаря!
Продавам чисто нови ковани бутала и биели за Опел Инсигния А, Астра J OPC и други модели(по-надолу има списък). Закупих ги за моята Инсигния Б с двигател B20NFT, но за съжаление се оказа, че не стават за моя двигател, понеже биелата е по-къса. Всъщност се оказа, че 2.0 турбо бензиновия двигател в Инсигния Б се води GEN3 на General Motors, а в Инсигния А е GEN2. Основната разлика е в размера на блока, съответно и биелите са различни(разбрах го по трудния начин).
Буталата и биелите бяха монтирани в блока и след като се видя гореспоменатата разлика бяха свалени и съхранени.
Пълен комплект са, готови за монтаж, с оригиналните им опаковки и всички необходими книжки/указания, с които вървят.
Ето повече информация:
Бутала: Wiseco K635M865
Бор: 86.50 мм
Компресионна височина (CH): 30.85 мм
Пистов болт: Ø 23 мм (floating; включени пинове и стопорни)
Комплектът включва сегменти
Биели: ZRP R-OPE-009I (I-beam)
Дължина (center-to-center): 145.5 мм
Малък край: Ø 23 мм
Голям край (housing bore): ≈52.13 мм
Болтове: ARP2000, балансирани ±1 г
Подходящи за следните Gen2 Ecotec 2.0T двигатели (къса биела 145.5 мм, pin 23 мм):
Opel Astra J OPC / VXR 2.0T – A20NFT (280 к.с.).
Opel/Vauxhall Insignia A 2.0T – A20NHT
Chevrolet Cobalt SS Turbo / HHR SS, Opel GT, Pontiac Solstice GXP, Saturn Sky Red Line – LNF.
Buick Regal / Verano 2.0T (ранни години) – LDK/LHU.
(Saab 9-5 Turbo4 / 9-3 Turbo4 (NEVS) също използват LHU в ограничени серии.)
Не са съвместими с:
Gen3 LTG / B20NFT / B20NHT (напр. Insignia B, Camaro 2.0T, Cadillac ATS/CTS 2.0T) — там са биели 152.5 мм и pin 24 мм.
Оставям линкове към официалните сайтове с повече спецификации:
www.wiseco.com/shop/auto/pistons/professional-gm-2-0l-piston-set-86-50-mm-bore/
www.zrp-rods.com/shop/opel-2-0l-gt-turbo-vxr-lnf-connecting-rods/
За връзка с мен на ЛС.
Благодаря!
ID: 145440599
Контакт с продавача
Добавена 19 октомври 2025 г.
Нови Ковани бутала и биели за Opel Astra J (OPC), Insignia A и др.
2450 лв.
Потребител
Локация