Частна
Купе: Хечбек
Евростандарт: Евро 4
Модел: 2
Двигател: Газ/Бензин
Скоростна кутия: Ръчна
Година на производство: 2005 г.
Пробег: 182000 км.
Тип превозно средство: с пробег
Брой врати: 4/5
Техническо състояние: Не е удрян
Комфорт: Климатик, Електрически пакет, Електрически стъкла, Бордови компютър, Серво управление
Мултимедия: CD, Радио
Други: Газова инсталация (HBO)
Описание
Здравейте! Продавам Мазда 2, 1388 см3, 56kW. Втори собственик в България. Колата е произведена на 31.05.2005, а е с първа регистрация от 24.05.2006-та. Притежавам и прилагам снимки на документи. Японска сглобка, видно по VIN. Колата е наша собственост от 30.09. 2016-та. Внесена е от първия собственик 2014-та, с идеята да се кара от съпругата му. Не се е получило и е стояла в гараж, от който я извадих лично. При мен е била на улицата.
През 2017-ма претърпя ПТП, на което се дължи другия цвят на преден капак и единия калник. Колата след това е възстановена на 100% функционално, като при удара не бяха засегнати важни агрегати. Въпреки това подмених рейка и инжектори на газовата уредба, а и радиатора, за да съм спокоен вбъдеще. Колата е с АГУ, което не е вписано в големия талон. Минавам ГТП без никакъв проблем и без забележки от страна на проверяващия. Всичко е в норми.
Плюсове на автомобила:
- компактна, маневрена, икономична, пъргава.
- вози доста комфортно за габаритите си.
- приемливи цени за подръжка и консумативи.
- няма ръжда и корозия по шаси и купе, с изключение на две места, които са снимани
- много добър разход на гориво, като учудващо за мен, на газ е доста пъргава.
- два комплекта гуми с джанти на по един сезон. Зимни в момента с метални джанти и алуминиеви, оригинални на Мазда за нископрофилни "валяци". С летните е много стабилна и залепва за пътя, за сметка на малко по-твърдата возия.
- нива бобина и пълна ревизия по запалителната е ел. система. С труда ми стъпи на 700 лв.
- сменен комплект висок клас съединител преди по-малко от 10К километра.
- сменени две жила на ръчна спирачка.
Минуси:
- ПТП, вследствие на което има друг цвят едрогабаритни части. Не са напаснати добре, поради "моженето" на хората... Колата не е усукана, карах я на стенд и геометрия, не яде гуми, при пуснат волан не бие вляво или вдясно. Това ще установи евентуалния купувач.
- захабен, но здрав салон и тапицерия. Петната не са от някаква гадория, а от разсипани дезинфектант и вода по време на Ковид пандемията. И от правените опити от нас да го почистим с разни измислени пяни и препарати.
- копчето за настройка на струята на климатик/ парно е фиксиран да духа приоритетно на предното стъкло и в краката. Пластмасовата част превърта и трудно се варира със струята. Климатикът е наистина убийствено мощен за това купе. Не е доливан фреон, само е профилактиран компресора- сменена грес и преглед на лагери.
Парното е също безупречно.
Автомобилът е на съпругата ми, каран приоритетно в града и поддържан безкомпромисно! Все пак в него се возят съпругата и детето ми.
Има огромна вероятност километрите да са реални, поне от първия собственик и от мен на са манипулирани. А на тази малка кола едва ли някой ще се занимава преди 15 години да връща километри. Но както се убеждавам с другите си автомобили- пробегът е най-малкия проблем в един автомобил. Много по-важно е как и с какво е поддържана колата.
При мен компромис не е правен!
Намира се в Пловдив, не се кара активно в момента. Само се раздвижва веднъж в седмицата, за да не изгуби форма. Задължително прехвърляне.
През 2017-ма претърпя ПТП, на което се дължи другия цвят на преден капак и единия калник. Колата след това е възстановена на 100% функционално, като при удара не бяха засегнати важни агрегати. Въпреки това подмених рейка и инжектори на газовата уредба, а и радиатора, за да съм спокоен вбъдеще. Колата е с АГУ, което не е вписано в големия талон. Минавам ГТП без никакъв проблем и без забележки от страна на проверяващия. Всичко е в норми.
Плюсове на автомобила:
- компактна, маневрена, икономична, пъргава.
- вози доста комфортно за габаритите си.
- приемливи цени за подръжка и консумативи.
- няма ръжда и корозия по шаси и купе, с изключение на две места, които са снимани
- много добър разход на гориво, като учудващо за мен, на газ е доста пъргава.
- два комплекта гуми с джанти на по един сезон. Зимни в момента с метални джанти и алуминиеви, оригинални на Мазда за нископрофилни "валяци". С летните е много стабилна и залепва за пътя, за сметка на малко по-твърдата возия.
- нива бобина и пълна ревизия по запалителната е ел. система. С труда ми стъпи на 700 лв.
- сменен комплект висок клас съединител преди по-малко от 10К километра.
- сменени две жила на ръчна спирачка.
Минуси:
- ПТП, вследствие на което има друг цвят едрогабаритни части. Не са напаснати добре, поради "моженето" на хората... Колата не е усукана, карах я на стенд и геометрия, не яде гуми, при пуснат волан не бие вляво или вдясно. Това ще установи евентуалния купувач.
- захабен, но здрав салон и тапицерия. Петната не са от някаква гадория, а от разсипани дезинфектант и вода по време на Ковид пандемията. И от правените опити от нас да го почистим с разни измислени пяни и препарати.
- копчето за настройка на струята на климатик/ парно е фиксиран да духа приоритетно на предното стъкло и в краката. Пластмасовата част превърта и трудно се варира със струята. Климатикът е наистина убийствено мощен за това купе. Не е доливан фреон, само е профилактиран компресора- сменена грес и преглед на лагери.
Парното е също безупречно.
Автомобилът е на съпругата ми, каран приоритетно в града и поддържан безкомпромисно! Все пак в него се возят съпругата и детето ми.
Има огромна вероятност километрите да са реални, поне от първия собственик и от мен на са манипулирани. А на тази малка кола едва ли някой ще се занимава преди 15 години да връща километри. Но както се убеждавам с другите си автомобили- пробегът е най-малкия проблем в един автомобил. Много по-важно е как и с какво е поддържана колата.
При мен компромис не е правен!
Намира се в Пловдив, не се кара активно в момента. Само се раздвижва веднъж в седмицата, за да не изгуби форма. Задължително прехвърляне.
ID: 146373448
Контакт с продавача
xxx xxx xxx
Добавена Днес в 16:44 ч.
Мазда 2 с газова уредба
2599 лв. / 1328.85 €
По договаряне
Локация
