Частна
Доставката се поема от: лично предаване
Състояние: използвано
Тип: Електрически
Размер на гумите: 29''
Материал на рамката: Карбон
Размер рамка: M (17-19")
Цвят: Черен
Тип спирачки: Хидравлични дискови
Амортисьор: Преден и заден
Описание
KTM MACINA KAPOHO MASTER, Carbon, Smart System. По каталог модел 22/23, произведен 2023г
Велосипеда е висок клас и към времето на излизане се продаваше за 13700лв
Размер М, Mullet - 29/27.5
Карбонова рамка Macina Kapoho Dimmix Perf.Carbon SLL-LTE 160mm UDH с ход на окачването 160мм с Universal Derailleur Hanger
Двигател Bosch Gen.4 / Smart System
Вилка: FOX 36 Float 29" Performance,160mm,E-Opt.,Grip,3Pos
Шок: FOX Float X Performance 250x70,2pos,EvolLV,0.4Spacer
Дисплей: Bosch KIOX 300 smart system
Батерия: Bosch PowerTUBE 750Wh hor. smart system
Зарядно: Bosch Charger 4A
Заден дерайльор: Shimano Deore XT M8100-12 SGS shadow+
Команди: Shimano Deore XT M8100-12
Курбел: KTM TRAIL ISIS 160mm Q16
Плоча: FSA Megatooth steel 36T 12speed
Касета: Shimano Deore M6100-12/10-51
Верига: Shimano M6100-12
Спирачки: Shimano Deore XT M8120 4Piston с лостче M8100
Ротори:
- Преден: Shimano MT800 CL 203мм
- Заден: *Shimano RT-EM810 203мм
Предна капла: KTM Line
- Главина: DT Swiss 370 CL 28L 15x110
- Шина: Ambrosio E30 Trail 28H 622x30TC
- Спици: DT Swiss Hybrid Straightpull 2.34 Black
Задна капла: KTM Line
- Главина: DT Swiss 370 CL 28L 12x148 12SP LN18
- Шина: Ambrosio E35 Trail 28H 584x35TC
- Спици: DT Swiss Hybrid Straightpull 2.34 Black
Предна гума: * Schwalbe Magic Mary 29x2.6,Super Gravity
Задна гума: * Schwalbe Big Betty,27.5x2.6,Super Gravity
GRIP: Ergon GE10 Evo ergonomic
Кормило: * KTM Team Trail35 rizer25 800mm, скъсено на 760mm
Лапа: KTM Team Trail35
Чашки: Acros AICR internal 1.1/8>1.5" angle limit
Седалка: *Prologo Proxim W450 Pro
Колче: *Fox Performance Elite 175mm
Педали: *Nukeproof Horizon Pro Downhill Flat Pedals
Тегло на велосипед с фабр. компоненти: 25,3 kg
Препоръчително максимално общо тегло: 144кг
* Промените спрямо фабричната конфигурация:
- По-висок клас Колче-оригиналното KTM Comp 125mm е сменено с Fox Performance ELite 175mm
- По-висок клас седалка-Prologo Proxim W450 Pro-сложена преди 2 месеца
- Педали: Nukeproof Horizon Pro Downhill Flat Pedals-карат се втора година,имат нужда от нови пинове
- Вентили за безкамерни гуми:MUC-OFF ORNG V2 PV 44MM
- Сменен заден ротор 180мм с 203мм
- Скъсено кормило от 800mm на 760mm
Размера е М,подходящ за ръст до около 176см
Не препоръчвам ако сте над този ръст, независимо, че разни хора си измислят, че става и за 180см.
В момента е с лапа 60мм, което може да го направи подходящ и за 177см, но с компромиси. Ще дам и оригиналната лапа 50мм.
Подменени компоненти през последните 2 месеца:
* В началото на 08.2025г:
- Нова касета Shimano Deore CS-M6100
- Нова верига Shimano M6100-12
- Нова задна гума: Schwalbe Big Betty,27.5x2.6,Super Gravity
- Нова седалка Prologo Proxim W450 Pro
- Направен пълен сервиз на шок
* В началото на 09.2025г:
- Направен пълен сервиз на вилка
- Нова плоча: FSA Megatooth steel 36T
- Нови накладки Shimano D03S Resin
- Нова предна гума Schwalbe Magic Mary 29x2.6,Super Gravity
Само тези последни смени на компоненти + сервиза на окачването струваха над 1000 лв
Касета и плоча са първа смяна, при навъртени със старите над 6000км, така че и новите би трябвало да издържат още толкова
Смяната на верига е 4 или 5 по ред
Състояние: Използван основно в планината,без нищо екстремно. Не са правени скокове, не е имало и сериозни падания и удари с висока скорост. И дума не може да става за усуквания и пукания на рамката.
Има поставено защитно фолио по основните елементи на рамката и вилката, но вече е за смяна.
* Забележки:
- Драскотини на левия стеншън на вилката, които са повърхностни и бяха получени още в първия ден от глупост при подпиране на мантинела. Могат да се заличат с лак, но мен не ме притесняват и не съм го правил. Виждат се добре на снимка 5. По мнението в сервиза тогава, както и потвърдено след направената профилактика- не представляват технически проблем. Видими са тъй като още тогава в сервиза минаха с диамантена шкурка засегнатото място. Другата драскотина от вътрешната страна, която не може да се види е следствие от камъче заклещило се в основата и поради тази причина тя е с формата на права-вертикална линия.
- Леки подбивания на 3-4 места по задната шина, получени тъй като известно време карах с доста ниско налягане. По никакъв начин не са ми пречили при каране с tubless и не са били проблем при и след смяната на гумата през миналия месец. Могат да се видят на снимка 11 и 12.
- На десния лост на спирачката, капачката за обезвъздушаване е паднала или счупена, като нямам представа кога и как е станало
- Ожулване по външната повърхност на задния дерайльор получено от суркане след изкачване на стръмен участък. Вижда се на снимка 6.
- Нормални наранявания по рамка и курбел, които няма как да се избегнат ако колелото се кара.
Състояние на мотора:
До момента не е имало никакви проблеми с мотора, съответно не е отварян и до момента не е сервизиран. Винаги е пазен от вода, тъй като ми е ясно, че това е основната причина за проблеми с двигателите. Колелото не е мито с водоструйка и не съм влизал с него в реки и дълбоки локви.
Кара се по еднотипни маршрути - 50% качване и 50% спускане,така че от навъртяните по статистика-6700км, поне 3000км са на празен ход при спускане без да се е активирал мотора.
Единствените получавани съобщения за грешки са такива поради разкачил се кабел на контролера или дисплея, или поради включване, когато батерията не е била поставена.
Никога не е бил поставян чип, не са правени други интервенции за премахване на рестрикциите за скорост и не е бил блокиран поради тази причина.
Все още не мога да кажа на колко процента е "здравето" на батерията. Със сигурност вече ще има поне 5% деградиране, но това ще се установи, когато го дам за диагностика. Със сигурност остатъка от батерията ще е повече от нова батерия 625 Wh
При интерес за покупка ще бъде направена диагностика за моя сметка. В момента няма смисъл да се прави, тъй като смятам да го карам докато времето позволява или се появи сериозен кандидат да го закупи.
Няма да се изпраща по куриер - категорично!
Продажбата не ми е спешна и цената е крайна, така че нека си спестим пазарлъци.
Смятам, че описах подробно състоянието по отношение на всичко, за което се сещам, но ако нещо е пропуснато няма проблем да отговоря на въпроси.
Велосипеда е висок клас и към времето на излизане се продаваше за 13700лв
Размер М, Mullet - 29/27.5
Карбонова рамка Macina Kapoho Dimmix Perf.Carbon SLL-LTE 160mm UDH с ход на окачването 160мм с Universal Derailleur Hanger
Двигател Bosch Gen.4 / Smart System
Вилка: FOX 36 Float 29" Performance,160mm,E-Opt.,Grip,3Pos
Шок: FOX Float X Performance 250x70,2pos,EvolLV,0.4Spacer
Дисплей: Bosch KIOX 300 smart system
Батерия: Bosch PowerTUBE 750Wh hor. smart system
Зарядно: Bosch Charger 4A
Заден дерайльор: Shimano Deore XT M8100-12 SGS shadow+
Команди: Shimano Deore XT M8100-12
Курбел: KTM TRAIL ISIS 160mm Q16
Плоча: FSA Megatooth steel 36T 12speed
Касета: Shimano Deore M6100-12/10-51
Верига: Shimano M6100-12
Спирачки: Shimano Deore XT M8120 4Piston с лостче M8100
Ротори:
- Преден: Shimano MT800 CL 203мм
- Заден: *Shimano RT-EM810 203мм
Предна капла: KTM Line
- Главина: DT Swiss 370 CL 28L 15x110
- Шина: Ambrosio E30 Trail 28H 622x30TC
- Спици: DT Swiss Hybrid Straightpull 2.34 Black
Задна капла: KTM Line
- Главина: DT Swiss 370 CL 28L 12x148 12SP LN18
- Шина: Ambrosio E35 Trail 28H 584x35TC
- Спици: DT Swiss Hybrid Straightpull 2.34 Black
Предна гума: * Schwalbe Magic Mary 29x2.6,Super Gravity
Задна гума: * Schwalbe Big Betty,27.5x2.6,Super Gravity
GRIP: Ergon GE10 Evo ergonomic
Кормило: * KTM Team Trail35 rizer25 800mm, скъсено на 760mm
Лапа: KTM Team Trail35
Чашки: Acros AICR internal 1.1/8>1.5" angle limit
Седалка: *Prologo Proxim W450 Pro
Колче: *Fox Performance Elite 175mm
Педали: *Nukeproof Horizon Pro Downhill Flat Pedals
Тегло на велосипед с фабр. компоненти: 25,3 kg
Препоръчително максимално общо тегло: 144кг
* Промените спрямо фабричната конфигурация:
- По-висок клас Колче-оригиналното KTM Comp 125mm е сменено с Fox Performance ELite 175mm
- По-висок клас седалка-Prologo Proxim W450 Pro-сложена преди 2 месеца
- Педали: Nukeproof Horizon Pro Downhill Flat Pedals-карат се втора година,имат нужда от нови пинове
- Вентили за безкамерни гуми:MUC-OFF ORNG V2 PV 44MM
- Сменен заден ротор 180мм с 203мм
- Скъсено кормило от 800mm на 760mm
Размера е М,подходящ за ръст до около 176см
Не препоръчвам ако сте над този ръст, независимо, че разни хора си измислят, че става и за 180см.
В момента е с лапа 60мм, което може да го направи подходящ и за 177см, но с компромиси. Ще дам и оригиналната лапа 50мм.
Подменени компоненти през последните 2 месеца:
* В началото на 08.2025г:
- Нова касета Shimano Deore CS-M6100
- Нова верига Shimano M6100-12
- Нова задна гума: Schwalbe Big Betty,27.5x2.6,Super Gravity
- Нова седалка Prologo Proxim W450 Pro
- Направен пълен сервиз на шок
* В началото на 09.2025г:
- Направен пълен сервиз на вилка
- Нова плоча: FSA Megatooth steel 36T
- Нови накладки Shimano D03S Resin
- Нова предна гума Schwalbe Magic Mary 29x2.6,Super Gravity
Само тези последни смени на компоненти + сервиза на окачването струваха над 1000 лв
Касета и плоча са първа смяна, при навъртени със старите над 6000км, така че и новите би трябвало да издържат още толкова
Смяната на верига е 4 или 5 по ред
Състояние: Използван основно в планината,без нищо екстремно. Не са правени скокове, не е имало и сериозни падания и удари с висока скорост. И дума не може да става за усуквания и пукания на рамката.
Има поставено защитно фолио по основните елементи на рамката и вилката, но вече е за смяна.
* Забележки:
- Драскотини на левия стеншън на вилката, които са повърхностни и бяха получени още в първия ден от глупост при подпиране на мантинела. Могат да се заличат с лак, но мен не ме притесняват и не съм го правил. Виждат се добре на снимка 5. По мнението в сервиза тогава, както и потвърдено след направената профилактика- не представляват технически проблем. Видими са тъй като още тогава в сервиза минаха с диамантена шкурка засегнатото място. Другата драскотина от вътрешната страна, която не може да се види е следствие от камъче заклещило се в основата и поради тази причина тя е с формата на права-вертикална линия.
- Леки подбивания на 3-4 места по задната шина, получени тъй като известно време карах с доста ниско налягане. По никакъв начин не са ми пречили при каране с tubless и не са били проблем при и след смяната на гумата през миналия месец. Могат да се видят на снимка 11 и 12.
- На десния лост на спирачката, капачката за обезвъздушаване е паднала или счупена, като нямам представа кога и как е станало
- Ожулване по външната повърхност на задния дерайльор получено от суркане след изкачване на стръмен участък. Вижда се на снимка 6.
- Нормални наранявания по рамка и курбел, които няма как да се избегнат ако колелото се кара.
Състояние на мотора:
До момента не е имало никакви проблеми с мотора, съответно не е отварян и до момента не е сервизиран. Винаги е пазен от вода, тъй като ми е ясно, че това е основната причина за проблеми с двигателите. Колелото не е мито с водоструйка и не съм влизал с него в реки и дълбоки локви.
Кара се по еднотипни маршрути - 50% качване и 50% спускане,така че от навъртяните по статистика-6700км, поне 3000км са на празен ход при спускане без да се е активирал мотора.
Единствените получавани съобщения за грешки са такива поради разкачил се кабел на контролера или дисплея, или поради включване, когато батерията не е била поставена.
Никога не е бил поставян чип, не са правени други интервенции за премахване на рестрикциите за скорост и не е бил блокиран поради тази причина.
Все още не мога да кажа на колко процента е "здравето" на батерията. Със сигурност вече ще има поне 5% деградиране, но това ще се установи, когато го дам за диагностика. Със сигурност остатъка от батерията ще е повече от нова батерия 625 Wh
При интерес за покупка ще бъде направена диагностика за моя сметка. В момента няма смисъл да се прави, тъй като смятам да го карам докато времето позволява или се появи сериозен кандидат да го закупи.
Няма да се изпраща по куриер - категорично!
Продажбата не ми е спешна и цената е крайна, така че нека си спестим пазарлъци.
Смятам, че описах подробно състоянието по отношение на всичко, за което се сещам, но ако нещо е пропуснато няма проблем да отговоря на въпроси.
ID: 145552476
Контакт с продавача
xxx xxx xxx
Добавена 04 октомври 2025 г.
KTM Kapoho Master Carbon, M, електрически велосипед
4500 лв.
Потребител
Локация