Навигиране до основното съдържание
Чат

Нотификации

Добави обява
KTM Kapoho Master Carbon, M, електрически велосипед
KTM Kapoho Master Carbon, M, електрически велосипед
KTM Kapoho Master Carbon, M, електрически велосипед
KTM Kapoho Master Carbon, M, електрически велосипед
KTM Kapoho Master Carbon, M, електрически велосипед
KTM Kapoho Master Carbon, M, електрически велосипед
KTM Kapoho Master Carbon, M, електрически велосипед
KTM Kapoho Master Carbon, M, електрически велосипед
KTM Kapoho Master Carbon, M, електрически велосипед
KTM Kapoho Master Carbon, M, електрически велосипед
KTM Kapoho Master Carbon, M, електрически велосипед
KTM Kapoho Master Carbon, M, електрически велосипед
ПромотирайОбнови

Частна

Доставката се поема от: лично предаване

Състояние: използвано

Тип: Електрически

Размер на гумите: 29''

Материал на рамката: Карбон

Размер рамка: M (17-19")

Цвят: Черен

Тип спирачки: Хидравлични дискови

Амортисьор: Преден и заден

Описание

KTM MACINA KAPOHO MASTER, Carbon, Smart System. По каталог модел 22/23, произведен 2023г
Велосипеда е висок клас и към времето на излизане се продаваше за 13700лв
Размер М, Mullet - 29/27.5
Карбонова рамка Macina Kapoho Dimmix Perf.Carbon SLL-LTE 160mm UDH с ход на окачването 160мм с Universal Derailleur Hanger
Двигател Bosch Gen.4 / Smart System
Вилка: FOX 36 Float 29" Performance,160mm,E-Opt.,Grip,3Pos
Шок: FOX Float X Performance 250x70,2pos,EvolLV,0.4Spacer
Дисплей: Bosch KIOX 300 smart system
Батерия: Bosch PowerTUBE 750Wh hor. smart system
Зарядно: Bosch Charger 4A
Заден дерайльор: Shimano Deore XT M8100-12 SGS shadow+
Команди: Shimano Deore XT M8100-12
Курбел: KTM TRAIL ISIS 160mm Q16
Плоча: FSA Megatooth steel 36T 12speed
Касета: Shimano Deore M6100-12/10-51
Верига: Shimano M6100-12
Спирачки: Shimano Deore XT M8120 4Piston с лостче M8100
Ротори:
- Преден: Shimano MT800 CL 203мм
- Заден: *Shimano RT-EM810 203мм
Предна капла: KTM Line
- Главина: DT Swiss 370 CL 28L 15x110
- Шина: Ambrosio E30 Trail 28H 622x30TC
- Спици: DT Swiss Hybrid Straightpull 2.34 Black
Задна капла: KTM Line
- Главина: DT Swiss 370 CL 28L 12x148 12SP LN18
- Шина: Ambrosio E35 Trail 28H 584x35TC
- Спици: DT Swiss Hybrid Straightpull 2.34 Black
Предна гума: * Schwalbe Magic Mary 29x2.6,Super Gravity
Задна гума: * Schwalbe Big Betty,27.5x2.6,Super Gravity
GRIP: Ergon GE10 Evo ergonomic
Кормило: * KTM Team Trail35 rizer25 800mm, скъсено на 760mm
Лапа: KTM Team Trail35
Чашки: Acros AICR internal 1.1/8>1.5" angle limit
Седалка: *Prologo Proxim W450 Pro
Колче: *Fox Performance Elite 175mm
Педали: *Nukeproof Horizon Pro Downhill Flat Pedals
Тегло на велосипед с фабр. компоненти: 25,3 kg
Препоръчително максимално общо тегло: 144кг

* Промените спрямо фабричната конфигурация:
- По-висок клас Колче-оригиналното KTM Comp 125mm е сменено с Fox Performance ELite 175mm
- По-висок клас седалка-Prologo Proxim W450 Pro-сложена преди 2 месеца
- Педали: Nukeproof Horizon Pro Downhill Flat Pedals-карат се втора година,имат нужда от нови пинове
- Вентили за безкамерни гуми:MUC-OFF ORNG V2 PV 44MM
- Сменен заден ротор 180мм с 203мм
- Скъсено кормило от 800mm на 760mm

Размера е М,подходящ за ръст до около 176см
Не препоръчвам ако сте над този ръст, независимо, че разни хора си измислят, че става и за 180см.
В момента е с лапа 60мм, което може да го направи подходящ и за 177см, но с компромиси. Ще дам и оригиналната лапа 50мм.

Подменени компоненти през последните 2 месеца:
* В началото на 08.2025г:
- Нова касета Shimano Deore CS-M6100
- Нова верига Shimano M6100-12
- Нова задна гума: Schwalbe Big Betty,27.5x2.6,Super Gravity
- Нова седалка Prologo Proxim W450 Pro
- Направен пълен сервиз на шок
* В началото на 09.2025г:
- Направен пълен сервиз на вилка
- Нова плоча: FSA Megatooth steel 36T
- Нови накладки Shimano D03S Resin
- Нова предна гума Schwalbe Magic Mary 29x2.6,Super Gravity

Само тези последни смени на компоненти + сервиза на окачването струваха над 1000 лв
Касета и плоча са първа смяна, при навъртени със старите над 6000км, така че и новите би трябвало да издържат още толкова
Смяната на верига е 4 или 5 по ред

Състояние: Използван основно в планината,без нищо екстремно. Не са правени скокове, не е имало и сериозни падания и удари с висока скорост. И дума не може да става за усуквания и пукания на рамката.
Има поставено защитно фолио по основните елементи на рамката и вилката, но вече е за смяна.

* Забележки:
- Драскотини на левия стеншън на вилката, които са повърхностни и бяха получени още в първия ден от глупост при подпиране на мантинела. Могат да се заличат с лак, но мен не ме притесняват и не съм го правил. Виждат се добре на снимка 5. По мнението в сервиза тогава, както и потвърдено след направената профилактика- не представляват технически проблем. Видими са тъй като още тогава в сервиза минаха с диамантена шкурка засегнатото място. Другата драскотина от вътрешната страна, която не може да се види е следствие от камъче заклещило се в основата и поради тази причина тя е с формата на права-вертикална линия.
- Леки подбивания на 3-4 места по задната шина, получени тъй като известно време карах с доста ниско налягане. По никакъв начин не са ми пречили при каране с tubless и не са били проблем при и след смяната на гумата през миналия месец. Могат да се видят на снимка 11 и 12.
- На десния лост на спирачката, капачката за обезвъздушаване е паднала или счупена, като нямам представа кога и как е станало
- Ожулване по външната повърхност на задния дерайльор получено от суркане след изкачване на стръмен участък. Вижда се на снимка 6.
- Нормални наранявания по рамка и курбел, които няма как да се избегнат ако колелото се кара.

Състояние на мотора:
До момента не е имало никакви проблеми с мотора, съответно не е отварян и до момента не е сервизиран. Винаги е пазен от вода, тъй като ми е ясно, че това е основната причина за проблеми с двигателите. Колелото не е мито с водоструйка и не съм влизал с него в реки и дълбоки локви.
Кара се по еднотипни маршрути - 50% качване и 50% спускане,така че от навъртяните по статистика-6700км, поне 3000км са на празен ход при спускане без да се е активирал мотора.
Единствените получавани съобщения за грешки са такива поради разкачил се кабел на контролера или дисплея, или поради включване, когато батерията не е била поставена.
Никога не е бил поставян чип, не са правени други интервенции за премахване на рестрикциите за скорост и не е бил блокиран поради тази причина.
Все още не мога да кажа на колко процента е "здравето" на батерията. Със сигурност вече ще има поне 5% деградиране, но това ще се установи, когато го дам за диагностика. Със сигурност остатъка от батерията ще е повече от нова батерия 625 Wh
При интерес за покупка ще бъде направена диагностика за моя сметка. В момента няма смисъл да се прави, тъй като смятам да го карам докато времето позволява или се появи сериозен кандидат да го закупи.
Няма да се изпраща по куриер - категорично!
Продажбата не ми е спешна и цената е крайна, така че нека си спестим пазарлъци.
Смятам, че описах подробно състоянието по отношение на всичко, за което се сещам, но ако нещо е пропуснато няма проблем да отговоря на въпроси.
ID: 145552476

Контакт с продавача

danit

В OLX от септември 2025 г.

Последно онлайн 01 октомври 2025 г.

xxx xxx xxx

Добавена 04 октомври 2025 г.

KTM Kapoho Master Carbon, M, електрически велосипед

4500 лв.

Потребител

Локация

Свали приложението на OLX за твоя телефон!