Частна
Година на производство: 2005
Цвят: червен
Спални места: 2
Дължина (м.): 3
Отопление: няма
Екстри: Кухненски бокс, Осветление, Хладилник, Стерео уредба, Масичка/столове, Бърза връзка вода, Резервоар за вода
Тоалетна: няма
Описание
Здравейте,това е третата ми завършена конверсия,но първата на територията на България.
Прибрах се в България,построих и оборудвах работилница в която да се занимавам с това,а дали ще остане основна или допълнителна дейност ,времето ще покаже.
След всички изчисления и планове,дойде време за избор на самия миниван.
Търсенето и огледите отнеха 3 пъти повече от предвиденето и най-накрая намерих това което търсех,а именно Джъмпи с безпроблемния и най-желан (идиотоустойчив) 2.0 HDI 90 к.с двигател в перфектно състояние,обслужван и поддържан в график от белгийска компания,с валиден белгийски преглед до 2025-та.Няма никакви ръжди или гнило,всичко по него работи перфектно и върви като ракета с нисък разход,малкия данък и тн,ако нещо не беше наред,нямаше да го избера за конвертирането.Проекта беше изчислен с багажник отгоре,който да се намери в БГ се оказа мисия невъзможна,в крайна сметка го поръчах от Англия,модел на Bolton Roof Racks.Беше подцинкован-практически вечен,но сиво не ми хареса,така,че върху това се обработи с епокси,а след това специална черна структурна боя.Ако опиша всичко подробно ще стане доста богато четиво,за това прикачам и видео към обявата,то също е сбито,но показва същественото.
По темата:
Изпълнението е безкомпромисно.Странично е излориан с 10см дебелина Polynor(това по показатели се равнява на почти 25см дебелина стиропор),на тавана е с 25мм микропореста гума(за сравнение на фабричните слагат най-много 19мм),а кухините с минерална вата.Чисто нов компресорен хладилник Vevor с bluetooth контрол от телефона,контролен панел с 2 USB бързи зарядни,слот за запалка,LED осветление на два кръга,чисто нов AGM Deep Cycle тягов акумулатор 90ah в гаранция,120W чисто нов соларен панел,чисто нов MPPT EPEVER соларен контролер,специално реле чрез което,докато двигателя работи,алтернатора зарежда и тяговия акумулатор и обратно,когато седите на място,чрез същото реле соларния панел зарежда не само тяговия,а и този на колата.Цялата инсталация (кабели,връзки,букси,бушони) е нова и подредена,минава през fusebox с индикации.Дунапрена е най-добрият възможен избор,а именно HR35,както и да се ползва,дори след 10 години остава същия и не се сплесква!От него се правят най-скъпите и луксозни матраци.Баланса между мекота и твърдост е перфектен и е изключително комфортно както за седене,така и за спане.Плата е хидрофобен дук,здрав и приятен,устойчив на разливане на течности.Всички калъфи са с ципове,шити от професионален шивач.Ламелите на леглото са букови с пружинен ефект,специално поръчани от фирма в С.Загора.От режим диван на режим легло (195 на 95) отнема 10 секунди,като под леглото имате огромно място за багаж,там можете да добавите и химическа тоалетна.Преносим газов котлон с патрони,който може да се върже и към по- голяма бутилка,ако искате.Всяка една функция и разположение са мислени много и съм наблегнал максимално на функционалност и удобства,възможно най-много за пространстовото, с което разполагах.Тапициран е със специален филц за кемпери,който освен приятен и уютен на допир е и допълнителен изолант.Всеки крепеж е безупречен,от скелета до основните неща са използвани само болтове,без видии и тем подобни.На багажника горе е разположен соларен душ,който събира около 30 литра вода,с малкия преносим 12 волтов компресор,който всички имаме в колите си през вентил му добавяме малко въздух и получаваме налягане,свързвате "слушалката" с бързата връзка и имате душ като вкъщи.Добавен е и специален клапан,който ако прекалите с компресора,да се отвори и да изпусне излишното налягане.Соларния панел и душ са разположени на Г,така,че цялото оставащо място е за още принадлежности и багажи.Можете да си закачате и хамак и лесно да монтирате тента,както и да се направи на дек и да седите горе докато се любувате на гледките.Има теглич с букса,ел.огледала,ел.стъкла.С риск да се повторя,абсолютно всичко е чисто ново и не е ползвано,завърших го буквално преди няколко дни.Забележки има вън по лака,в което не сметнах за нужно да инвестирам още пари и време,все пак е предназначено за гори,планини,язовири,море и пътешествия,ако някой държи да си го светне като за изложба си е негов избор.Имате завършено оръжие за приключение с всички необходими екстри,условия и удобства да обиколите Европа,но с габаритите и разходите на кола,което според мен прави голямата разлика.Пак стана дълго,колкото и да се опитах да спестя,вижте и видеото към обявата,звъннете при интерес,бъдете здрави ;)
Прибрах се в България,построих и оборудвах работилница в която да се занимавам с това,а дали ще остане основна или допълнителна дейност ,времето ще покаже.
След всички изчисления и планове,дойде време за избор на самия миниван.
Търсенето и огледите отнеха 3 пъти повече от предвиденето и най-накрая намерих това което търсех,а именно Джъмпи с безпроблемния и най-желан (идиотоустойчив) 2.0 HDI 90 к.с двигател в перфектно състояние,обслужван и поддържан в график от белгийска компания,с валиден белгийски преглед до 2025-та.Няма никакви ръжди или гнило,всичко по него работи перфектно и върви като ракета с нисък разход,малкия данък и тн,ако нещо не беше наред,нямаше да го избера за конвертирането.Проекта беше изчислен с багажник отгоре,който да се намери в БГ се оказа мисия невъзможна,в крайна сметка го поръчах от Англия,модел на Bolton Roof Racks.Беше подцинкован-практически вечен,но сиво не ми хареса,така,че върху това се обработи с епокси,а след това специална черна структурна боя.Ако опиша всичко подробно ще стане доста богато четиво,за това прикачам и видео към обявата,то също е сбито,но показва същественото.
По темата:
Изпълнението е безкомпромисно.Странично е излориан с 10см дебелина Polynor(това по показатели се равнява на почти 25см дебелина стиропор),на тавана е с 25мм микропореста гума(за сравнение на фабричните слагат най-много 19мм),а кухините с минерална вата.Чисто нов компресорен хладилник Vevor с bluetooth контрол от телефона,контролен панел с 2 USB бързи зарядни,слот за запалка,LED осветление на два кръга,чисто нов AGM Deep Cycle тягов акумулатор 90ah в гаранция,120W чисто нов соларен панел,чисто нов MPPT EPEVER соларен контролер,специално реле чрез което,докато двигателя работи,алтернатора зарежда и тяговия акумулатор и обратно,когато седите на място,чрез същото реле соларния панел зарежда не само тяговия,а и този на колата.Цялата инсталация (кабели,връзки,букси,бушони) е нова и подредена,минава през fusebox с индикации.Дунапрена е най-добрият възможен избор,а именно HR35,както и да се ползва,дори след 10 години остава същия и не се сплесква!От него се правят най-скъпите и луксозни матраци.Баланса между мекота и твърдост е перфектен и е изключително комфортно както за седене,така и за спане.Плата е хидрофобен дук,здрав и приятен,устойчив на разливане на течности.Всички калъфи са с ципове,шити от професионален шивач.Ламелите на леглото са букови с пружинен ефект,специално поръчани от фирма в С.Загора.От режим диван на режим легло (195 на 95) отнема 10 секунди,като под леглото имате огромно място за багаж,там можете да добавите и химическа тоалетна.Преносим газов котлон с патрони,който може да се върже и към по- голяма бутилка,ако искате.Всяка една функция и разположение са мислени много и съм наблегнал максимално на функционалност и удобства,възможно най-много за пространстовото, с което разполагах.Тапициран е със специален филц за кемпери,който освен приятен и уютен на допир е и допълнителен изолант.Всеки крепеж е безупречен,от скелета до основните неща са използвани само болтове,без видии и тем подобни.На багажника горе е разположен соларен душ,който събира около 30 литра вода,с малкия преносим 12 волтов компресор,който всички имаме в колите си през вентил му добавяме малко въздух и получаваме налягане,свързвате "слушалката" с бързата връзка и имате душ като вкъщи.Добавен е и специален клапан,който ако прекалите с компресора,да се отвори и да изпусне излишното налягане.Соларния панел и душ са разположени на Г,така,че цялото оставащо място е за още принадлежности и багажи.Можете да си закачате и хамак и лесно да монтирате тента,както и да се направи на дек и да седите горе докато се любувате на гледките.Има теглич с букса,ел.огледала,ел.стъкла.С риск да се повторя,абсолютно всичко е чисто ново и не е ползвано,завърших го буквално преди няколко дни.Забележки има вън по лака,в което не сметнах за нужно да инвестирам още пари и време,все пак е предназначено за гори,планини,язовири,море и пътешествия,ако някой държи да си го светне като за изложба си е негов избор.Имате завършено оръжие за приключение с всички необходими екстри,условия и удобства да обиколите Европа,но с габаритите и разходите на кола,което според мен прави голямата разлика.Пак стана дълго,колкото и да се опитах да спестя,вижте и видеото към обявата,звъннете при интерес,бъдете здрави ;)
ID: 141606595
Контакт с продавача
xxx xxx xxx
Добавена 12 юни 2025 г.
кемпер Citroen Jumpy
15300 лв.
Потребител
Локация