Частна
ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Състояние
Ново
- Код на част
1648261591
- Подходящ за
Mercedes
- Тип
аналогова
Описание
Здравейте,
Предлагам изработени от мен гумени уплътнения зa стопове за Mercedes ML W 164.
Уплътненията са изработени от много плътна еластична и устойчива гума. Комплектът включва ляво и дясно уплътнение и двете малки уплътнения за винат към калника.
С правилна подмяна и монтаж на тези уплътнения се решава проблемът с влизане на вода през отворите за стопове.
Процедурата по подмяна на уплътненията е следната;
1. Демонтиране на стоповете.
- Махане буксите от стоповете.
- Има за развиване 4 бр. гайки с ключ 8 mm, 3 бр. в задната част и една към калника.
- Изваждане на стопа.
2. Премахване на старото уплътнение.
- Трябва да се премахне изцяло старото уплътнение, като се изчисти внимателно, без да остават остатъци от уплътнението.
3. Залепване на новото уплътнение.
- Премахване на лепенката от задната част на уплътнението.
- Залепяне на уплътнението към корпуса на автомобила, както е било оригиналното уплътнение. Притиснете хубаво новото уплътнение за да залепне добре към корпуса.
- малкото уплътнение се лепи на стопа.
4. Монтаж на стоповете.
- Започнете натягане на трите гайки в задната част, като ги натягате една, по една равномерно.
- Натягането на трите гайки е достатъчно, когато болтът, който е на стопа към калника е достигнал края на улея. Него го навийте последен.
- Връщате буксите на стоповете.
Предлагам и извършване на подмяна на уплътненията на стоповете, както и отстраняване на теч от трети стоп и другите отвори, от които може да влиза вода в купето.
Предлагам изработени от мен гумени уплътнения зa стопове за Mercedes ML W 164.
Уплътненията са изработени от много плътна еластична и устойчива гума. Комплектът включва ляво и дясно уплътнение и двете малки уплътнения за винат към калника.
С правилна подмяна и монтаж на тези уплътнения се решава проблемът с влизане на вода през отворите за стопове.
Процедурата по подмяна на уплътненията е следната;
1. Демонтиране на стоповете.
- Махане буксите от стоповете.
- Има за развиване 4 бр. гайки с ключ 8 mm, 3 бр. в задната част и една към калника.
- Изваждане на стопа.
2. Премахване на старото уплътнение.
- Трябва да се премахне изцяло старото уплътнение, като се изчисти внимателно, без да остават остатъци от уплътнението.
3. Залепване на новото уплътнение.
- Премахване на лепенката от задната част на уплътнението.
- Залепяне на уплътнението към корпуса на автомобила, както е било оригиналното уплътнение. Притиснете хубаво новото уплътнение за да залепне добре към корпуса.
- малкото уплътнение се лепи на стопа.
4. Монтаж на стоповете.
- Започнете натягане на трите гайки в задната част, като ги натягате една, по една равномерно.
- Натягането на трите гайки е достатъчно, когато болтът, който е на стопа към калника е достигнал края на улея. Него го навийте последен.
- Връщате буксите на стоповете.
Предлагам и извършване на подмяна на уплътненията на стоповете, както и отстраняване на теч от трети стоп и другите отвори, от които може да влиза вода в купето.
ID: 143751512
Контакт с продавача
xxx xxx xxx
Добавена 11 август 2025 г.
Гумени уплътнения за стопове за Mercedes ML W 164
50 лв.
Потребител
Локация