Бизнес
Доставката се поема от: продавача
Състояние: ново
Тип: професионални
Описание
Технически характеристики:
• Брой едновременно включени стандартни дюзи – 4
• Брой едновременно включени нискоомни дюзи – 1
• Честотата на комутация – 30Hz- 70Hz
• Време на отворено състояние на дюзите – от 1.5mS до 7mS
• Време за един почистващ цикъл – от 5 мин до 20 мин
• Захранване – външно от акумулатор /токоизправител /12V
• Защита от прегряване – включва се при температура 75°C на охл. радиатор.Прекъсва захранването към дюзите.
• Метална кутия, с отвори за осигуряване на максимално въздушно охлаждане.
• Висококачествени, влагозащитени букси тип за бързо и лесно свързване на най-масовите дюзи, монтирани на европейските бензинови двигатели.
• Захранване 12V/5А, осигуряващо правилната работа на комутатора.
Замърсените дюзи предизвикват:
• Понижение на мощността;
• Лошо ускорение;
• Повишен разход на гориво;
• Тресене при празен ход;
• Затруднено палене;
• Увеличени емисиите на въглероден оксид.
РЕЖИМИ НА РАБОТА
Почистване на високоомни дюзи – стандартен режим. Това са най-често срещаните дюзи на съвремените автомобили. Активното съпротивление на бобината им е обикновено около 15 ома. Уреда имитира управляващите сигнали които се подават към дюзите от управляващия компютър на двигателя и по този начин по време на почистването на дюзите, разтрептяната почистваща течност навлиза в пространството около иглата като бързо и ефективно разбива замърсяващите отлаганията, които са там.
Почистване на нискоомни дюзи. Такива са някои от дюзите при най-новите автомобили и всички дюзи на моноинжекциите и газовите инжекциони. Активното съпротивление на бобината им е обикновено около 1.5 ома до 2.5 ома. Важно е да се отбележе, че при този тип дюзи протичащия ток през всяка от тях е около 6A.
• Брой едновременно включени стандартни дюзи – 4
• Брой едновременно включени нискоомни дюзи – 1
• Честотата на комутация – 30Hz- 70Hz
• Време на отворено състояние на дюзите – от 1.5mS до 7mS
• Време за един почистващ цикъл – от 5 мин до 20 мин
• Захранване – външно от акумулатор /токоизправител /12V
• Защита от прегряване – включва се при температура 75°C на охл. радиатор.Прекъсва захранването към дюзите.
• Метална кутия, с отвори за осигуряване на максимално въздушно охлаждане.
• Висококачествени, влагозащитени букси тип за бързо и лесно свързване на най-масовите дюзи, монтирани на европейските бензинови двигатели.
• Захранване 12V/5А, осигуряващо правилната работа на комутатора.
Замърсените дюзи предизвикват:
• Понижение на мощността;
• Лошо ускорение;
• Повишен разход на гориво;
• Тресене при празен ход;
• Затруднено палене;
• Увеличени емисиите на въглероден оксид.
РЕЖИМИ НА РАБОТА
Почистване на високоомни дюзи – стандартен режим. Това са най-често срещаните дюзи на съвремените автомобили. Активното съпротивление на бобината им е обикновено около 15 ома. Уреда имитира управляващите сигнали които се подават към дюзите от управляващия компютър на двигателя и по този начин по време на почистването на дюзите, разтрептяната почистваща течност навлиза в пространството около иглата като бързо и ефективно разбива замърсяващите отлаганията, които са там.
Почистване на нискоомни дюзи. Такива са някои от дюзите при най-новите автомобили и всички дюзи на моноинжекциите и газовите инжекциони. Активното съпротивление на бобината им е обикновено около 1.5 ома до 2.5 ома. Важно е да се отбележе, че при този тип дюзи протичащия ток през всяка от тях е около 6A.
ID: 114563548
Контакт с продавача
xxx xxx xxx