Частна
Доставката се поема от: купувача, лично предаване
Състояние: използвано
Описание
Emotion by design - Creative Leadership lessons - книга от Грег Хофман, CMO на Nike
Грег разказва за опита си в маркетинга на Найк - от стажант за лятната ваканция до Chief Marketing Officer.
Проследява период от 90тте до 2020г и всякакъв тип кампании - обиколки с ван, откриване на магазини, нови култови модели, събития, колаборации със спортисти и какво ги е водило в период, в който Nike е удвоила и повече приходите си.
Разказва за колаборации с много култови спортисти и брандове - например с Apple.
Дава примери за мащабни кампании и обединяване на общности около каузи и идеи, за вълнуващата и човешка страна на маркетинга и връзките, които изгражда.
Меки корици
265 страници
Издание на Penguin от 2022г.
Цена на корицата - 14.99 британски лири
Грег разказва за опита си в маркетинга на Найк - от стажант за лятната ваканция до Chief Marketing Officer.
Проследява период от 90тте до 2020г и всякакъв тип кампании - обиколки с ван, откриване на магазини, нови култови модели, събития, колаборации със спортисти и какво ги е водило в период, в който Nike е удвоила и повече приходите си.
Разказва за колаборации с много култови спортисти и брандове - например с Apple.
Дава примери за мащабни кампании и обединяване на общности около каузи и идеи, за вълнуващата и човешка страна на маркетинга и връзките, които изгражда.
Меки корици
265 страници
Издание на Penguin от 2022г.
Цена на корицата - 14.99 британски лири
ID: 145399683
Контакт с продавача
Добавена 16 септември 2025 г.
Emotion by design - Уроци по маркетинг от бившия CMO на Nike
15 лв.
Потребител
Локация