Частна
Доставката се поема от: купувача
Състояние: използвано
Тип: Електрически
Размер на гумите: 27.5''
Материал на рамката: Алуминий
Размер рамка: XL (21.5-23'')
Цвят: Многоцветен
Тип спирачки: Хидравлични дискови
Тип дерайльор: Външен
Амортисьор: Преден
Описание
Колелото е на 2 години с много ъпдейти, карбонови елементи, високо качество движения на шимано
203мм дискове с хидравлични спирачки, Активен стоп, доста силен лед фар,
160мм въздушно хидравлична вилка
Бафанга е 750вата номинал и 1300 вата пик
Батерията е 52 волта 17А/ч
С едно зареждане само на ток по пресечен терен с нагорнища и 92кг водач изминава 38-40км без да въртя
А с въртене и ток изминава 60-65км
Кормилото и колчето на седалката са карбонови
Зарежда се в 220 волта 8 часа
Има дребни повърхностни забележки по боя, дръжки на кормило, ръчките на спирачките.
Предния венец е алуминиев със специална стъпка на зъбчатките против падане на веригата
Бордовия компютър е един от най-скъпите варианти със всякакви настройки.
Имам и кабел за програмиране и резервен датчик за спирачките
Пробега се вижда на снимките като в 70% от времето, в което съм го карал беше с настройка за по-ниска мощност защото като го билднях исках да го пазя и да не го тормозя, в момента си е на нормални настройки за мощност- заводски, кабела и софтуера ги давам подарък както и стопа и фара.
В момента няма нещо, което да е за смяна или да не го бива .
За информация:
колелото ново беше 1100лв
Бафанг Кита ми излезе 2200лв
А за всички ъпдейти не съм водел отчет, но съм вкарал около 1600лв приблизително.
За въпроси пишете.
203мм дискове с хидравлични спирачки, Активен стоп, доста силен лед фар,
160мм въздушно хидравлична вилка
Бафанга е 750вата номинал и 1300 вата пик
Батерията е 52 волта 17А/ч
С едно зареждане само на ток по пресечен терен с нагорнища и 92кг водач изминава 38-40км без да въртя
А с въртене и ток изминава 60-65км
Кормилото и колчето на седалката са карбонови
Зарежда се в 220 волта 8 часа
Има дребни повърхностни забележки по боя, дръжки на кормило, ръчките на спирачките.
Предния венец е алуминиев със специална стъпка на зъбчатките против падане на веригата
Бордовия компютър е един от най-скъпите варианти със всякакви настройки.
Имам и кабел за програмиране и резервен датчик за спирачките
Пробега се вижда на снимките като в 70% от времето, в което съм го карал беше с настройка за по-ниска мощност защото като го билднях исках да го пазя и да не го тормозя, в момента си е на нормални настройки за мощност- заводски, кабела и софтуера ги давам подарък както и стопа и фара.
В момента няма нещо, което да е за смяна или да не го бива .
За информация:
колелото ново беше 1100лв
Бафанг Кита ми излезе 2200лв
А за всички ъпдейти не съм водел отчет, но съм вкарал около 1600лв приблизително.
За въпроси пишете.
ID: 144805053
Контакт с продавача
xxx xxx xxx
Добавена 09 август 2025 г.
Електрическо колело 27.5 L XL cross bafang 52V
2600 лв.
Потребител
Локация