Частна
Доставката се поема от: лично предаване
Състояние: използвано
Тип: Електрически
Размер на гумите: 26''
Материал на рамката: Алуминий
Размер рамка: M (17-19")
Цвят: Черен
Тип дерайльор: Външен
Амортисьор: Преден и заден
Описание
Продавам електрически велосипед 1000W с батерия 48V.
26 инчова капли с монтиран заден мотор. Контролер 1000W, зарядно 2А.
Бързо ускорение до 50км/h, максимално до 50-60км/h
Може да се кара като мотор с масур или с подпомагане на педали.
Няма застраховки, даници, прегледи, винетки, само зареждаш и газ!
Велосипеда не съм го карал повече от година, но батерията редовно я поддържам / дозареждам през 30-40 дена.
Сервизиране:
1. Спирачките имат нужда от сервизиране. Предната е загубила налягане към 80%, а задната около 50%.
2. Заради спадналото налягане, задните наклатки леко допират на задния диск.
3. Веригата и венците имат нужда от смазка.
4. За тази точка не съм сигурен, но може би и средното движение ще има нужда от смазка.
Технически характеристики:
Преден шок: ROCK SHOX XC30 100мм
Заден шок: чисто нов DNM DV-22AR 165 mm
Гуми: MAXXIS 26/2.5, добро сцепление даже през зимата
Спирачки: Promax хидравлични, преден дикс 203мм, заден 180мм
Команди, дерайльор, водачи: Shimano 3x6
Ползвано е само в градски условия.
С подпомагане изминава 20-25км, без подпомагане 12-16км.
Използвана е рамка на марката Roadsign, Австралийска е и се води доста здрава. Идеята е че след електрификацията, велосипеда поема много по силно натоварване и трябва рамката да е здрава, за съжаление повечето хора игнорират тази подробност, но тази машина вдига 50-60км/ч и нещата трябва да бъдат на ниво. За тази цел съм сменил и окачванията, за да издържат на спиране и усуквания както и за по добър комфорт. Както можеш да видиш и в описанието на велосипеда сложил съм вилка ROCK SHOX XC30 100мм, и шок DNM DV-22AR 165 mm и двата компонента могат да се настройват с рибаунт. Спирачките са хидравлични ДОТ 4, марка Promax, преден диск 203мм, заден 180мм. Може би трябва да се сменят накладките, но това са консумативи.
Електрическия кит е Китайски, но този вид кит само там се произвежда. Контролера е 1000W-тов, както и мотора е 1000W-тов номинал, пика е 1500W. Контролера е със подменени транзистори за да нямам ядове, сменени са преди монтажа и от тогава нито веднъж не ми е правил проблем.
Батерията е правена тук в София от тази фирма: elektrovelosipedi. Бях платил 1100лв само за батерията, но преди няколко години цените бяха такива, сега поевтиняха малко, но не и драстично. Спецификацията на батерия е следната: 48V, 20ah, зарядно 2А със сменени хидроизолирани букси.
Гумите съм ги избрал да са висок клас на MAXXIS с качествен каучук, като идеята беше да няма сериозно триене през лятото, но да мога и да го карам и зимата. Общо взето го ползвам за отиване до работа. Пробвал съм го и с по тънки гуми, тогава велосипеда става много по-пъргав и бърз. Двете гуми струваха 180лв, когато ги купувах.
Иначе, ако дръпна чертата множе би съм платил над 3000лв за всичко когато съм го правил и ъпгрейтвал през годините.
Таг: електрическо колело, bike, мекица, велосипед
26 инчова капли с монтиран заден мотор. Контролер 1000W, зарядно 2А.
Бързо ускорение до 50км/h, максимално до 50-60км/h
Може да се кара като мотор с масур или с подпомагане на педали.
Няма застраховки, даници, прегледи, винетки, само зареждаш и газ!
Велосипеда не съм го карал повече от година, но батерията редовно я поддържам / дозареждам през 30-40 дена.
Сервизиране:
1. Спирачките имат нужда от сервизиране. Предната е загубила налягане към 80%, а задната около 50%.
2. Заради спадналото налягане, задните наклатки леко допират на задния диск.
3. Веригата и венците имат нужда от смазка.
4. За тази точка не съм сигурен, но може би и средното движение ще има нужда от смазка.
Технически характеристики:
Преден шок: ROCK SHOX XC30 100мм
Заден шок: чисто нов DNM DV-22AR 165 mm
Гуми: MAXXIS 26/2.5, добро сцепление даже през зимата
Спирачки: Promax хидравлични, преден дикс 203мм, заден 180мм
Команди, дерайльор, водачи: Shimano 3x6
Ползвано е само в градски условия.
С подпомагане изминава 20-25км, без подпомагане 12-16км.
Използвана е рамка на марката Roadsign, Австралийска е и се води доста здрава. Идеята е че след електрификацията, велосипеда поема много по силно натоварване и трябва рамката да е здрава, за съжаление повечето хора игнорират тази подробност, но тази машина вдига 50-60км/ч и нещата трябва да бъдат на ниво. За тази цел съм сменил и окачванията, за да издържат на спиране и усуквания както и за по добър комфорт. Както можеш да видиш и в описанието на велосипеда сложил съм вилка ROCK SHOX XC30 100мм, и шок DNM DV-22AR 165 mm и двата компонента могат да се настройват с рибаунт. Спирачките са хидравлични ДОТ 4, марка Promax, преден диск 203мм, заден 180мм. Може би трябва да се сменят накладките, но това са консумативи.
Електрическия кит е Китайски, но този вид кит само там се произвежда. Контролера е 1000W-тов, както и мотора е 1000W-тов номинал, пика е 1500W. Контролера е със подменени транзистори за да нямам ядове, сменени са преди монтажа и от тогава нито веднъж не ми е правил проблем.
Батерията е правена тук в София от тази фирма: elektrovelosipedi. Бях платил 1100лв само за батерията, но преди няколко години цените бяха такива, сега поевтиняха малко, но не и драстично. Спецификацията на батерия е следната: 48V, 20ah, зарядно 2А със сменени хидроизолирани букси.
Гумите съм ги избрал да са висок клас на MAXXIS с качествен каучук, като идеята беше да няма сериозно триене през лятото, но да мога и да го карам и зимата. Общо взето го ползвам за отиване до работа. Пробвал съм го и с по тънки гуми, тогава велосипеда става много по-пъргав и бърз. Двете гуми струваха 180лв, когато ги купувах.
Иначе, ако дръпна чертата множе би съм платил над 3000лв за всичко когато съм го правил и ъпгрейтвал през годините.
Таг: електрическо колело, bike, мекица, велосипед
ID: 145066014
Контакт с продавача
Добавена 21 август 2025 г.
Електрически велосипед - 1000W, 48V
950 лв.
Потребител
Локация