Частна
Описание
Ние предлагаме софтуерно увеличение на мощността и намаляване разхода на гориво
Също така можем да изключим софтуерно системите за екология - DPF EGR ADblue Fap
Без риск за моторния компютър тъи като разполагаме със лицензирани уреди за програмиране и диагностика на всички масови автомобили.
Какво е чиптунинг ?
Чиптунингът в своята същност представлява повишение на мощността на даден автомобил единствено чрез промени в управляващата електроника на двигателя.
Всеки модерен агрегат се управлява от електронен блок наречен ECU (Electronic Control Unit) – известен повече като "компютъра на колата". В този контролер има чип (носител на информация) със записана програма, която определя алгоритъма на работата на двигателя. Може да се каже, че в този чип е записана всяка една стъпка от работата на двигателя при различните режими на експлоатация. Или казано с други думи - целият мениджмънт на мотора се определя и зависи от тaзи програма. При чиптунинга се променят именно параметрите на тази управляваща програма (управляващ софтуер), като по този начин двигателят се контролира (работи) по нов алгоритъм и се постига по-голяма мощност при по-нисък разход на гориво. Също така чрез чиптунинга има възможност за премахване на някои ограничения, заложени от производителя като например електронно ограничение на скоростта или ограничаване на максималните обороти, премахване на филтър за твърди частици и д.р.
Ако вземем за пример един ТДИ агрегат - 1.9 ТДИ 110 к.с. - след поставяне на чип можем да увеличим мощността с 30 конски сили , а въртящият момент със 70 Нм. Максималната скорост нараства с около 15 km/h , а разхода на гориво намалява с около 0.3 литра.
Реално автомобилът става много по-пъргав, отзивчив и динамичен.
Грешно е да се мисли, че при всички мотори е възможно еднакво процентно повишение на мощността. Така напраимер при един турбомотор с мощност 360 коня, 30% прираст на мощност (само по електронен път) не са постижими, защото това са над 100 конски сили повишение! Възможностите на чиптунинга зависят от самият мотор, който искаме да тунинговаме. Ако още от завода двигателят излиза с много конструктивни резерви , то тогава мощността може да се увеличи доста. Обратното важи за мотори, при които почти нищо не може да се направи (защото заводски нямат запас от мощност, която чипа да "отключи") и тогава повишението едва се усеща или изобщо не се усеща.
Премахването на (DPF,FAP)
филтъра за твърди частици е необходимо когато вече той е достигнал края на живота си и възпрепятства нормалната работа на автомобила,поради неговата висока стойност повечето собственици на автомобили търсят начини за неговото изключване,единствения начин е той да се изключи софтуерно и да се премахне механично.Когато той се премахне от автомобила механично,е задължително да се изключи и софтуерно защото управляващия мотора компютър следи състоянието на филтъра за твърди частици посредством датчиците монтирани на него,след като той вече го няма,сензорите дават информация извън необходимите граници,компютъра влиза в авариен режим в който автомобила е или с намалена мощност или в процес на регенерация поради което автомобила започва да пуши много,както и да пълни двигателното масло с гориво което от своя страна е вредно за двигателя,за да може всичко това да изчезне и колата да си работи нормално все едно е излязла от завода без ДПФ или ФАП филтър се налага софтуерното му премахване!
Премахване на AdBlue / SCR / DEF
Системата AdBlue и SCR е относително сложна система с множество електронни сензори, модули и помпи, тези системи могат да се повредят и да бъдат скъпи за поддръжка. Превозно средство, което се използва редовно, ще консумира голямо количество AdBlue и резервоарът ще трябва да се зарежда редовно.
Нашата услуга за Премахване (изтриване) на AdBlue ще деактивира по електронен път системата AdBlue, заедно с премахването на свързаните светлини на таблото и предупредителните съобщения. Деактивирането на системата AdBlue обикновено се завършва чрез препрограмиране на системата за управление на двигателя, но някои превозни средства ще изискват малък електронен блок, който да бъде вкаран в автомобила.
Също така можем да изключим софтуерно системите за екология - DPF EGR ADblue Fap
Без риск за моторния компютър тъи като разполагаме със лицензирани уреди за програмиране и диагностика на всички масови автомобили.
Какво е чиптунинг ?
Чиптунингът в своята същност представлява повишение на мощността на даден автомобил единствено чрез промени в управляващата електроника на двигателя.
Всеки модерен агрегат се управлява от електронен блок наречен ECU (Electronic Control Unit) – известен повече като "компютъра на колата". В този контролер има чип (носител на информация) със записана програма, която определя алгоритъма на работата на двигателя. Може да се каже, че в този чип е записана всяка една стъпка от работата на двигателя при различните режими на експлоатация. Или казано с други думи - целият мениджмънт на мотора се определя и зависи от тaзи програма. При чиптунинга се променят именно параметрите на тази управляваща програма (управляващ софтуер), като по този начин двигателят се контролира (работи) по нов алгоритъм и се постига по-голяма мощност при по-нисък разход на гориво. Също така чрез чиптунинга има възможност за премахване на някои ограничения, заложени от производителя като например електронно ограничение на скоростта или ограничаване на максималните обороти, премахване на филтър за твърди частици и д.р.
Ако вземем за пример един ТДИ агрегат - 1.9 ТДИ 110 к.с. - след поставяне на чип можем да увеличим мощността с 30 конски сили , а въртящият момент със 70 Нм. Максималната скорост нараства с около 15 km/h , а разхода на гориво намалява с около 0.3 литра.
Реално автомобилът става много по-пъргав, отзивчив и динамичен.
Грешно е да се мисли, че при всички мотори е възможно еднакво процентно повишение на мощността. Така напраимер при един турбомотор с мощност 360 коня, 30% прираст на мощност (само по електронен път) не са постижими, защото това са над 100 конски сили повишение! Възможностите на чиптунинга зависят от самият мотор, който искаме да тунинговаме. Ако още от завода двигателят излиза с много конструктивни резерви , то тогава мощността може да се увеличи доста. Обратното важи за мотори, при които почти нищо не може да се направи (защото заводски нямат запас от мощност, която чипа да "отключи") и тогава повишението едва се усеща или изобщо не се усеща.
Премахването на (DPF,FAP)
филтъра за твърди частици е необходимо когато вече той е достигнал края на живота си и възпрепятства нормалната работа на автомобила,поради неговата висока стойност повечето собственици на автомобили търсят начини за неговото изключване,единствения начин е той да се изключи софтуерно и да се премахне механично.Когато той се премахне от автомобила механично,е задължително да се изключи и софтуерно защото управляващия мотора компютър следи състоянието на филтъра за твърди частици посредством датчиците монтирани на него,след като той вече го няма,сензорите дават информация извън необходимите граници,компютъра влиза в авариен режим в който автомобила е или с намалена мощност или в процес на регенерация поради което автомобила започва да пуши много,както и да пълни двигателното масло с гориво което от своя страна е вредно за двигателя,за да може всичко това да изчезне и колата да си работи нормално все едно е излязла от завода без ДПФ или ФАП филтър се налага софтуерното му премахване!
Премахване на AdBlue / SCR / DEF
Системата AdBlue и SCR е относително сложна система с множество електронни сензори, модули и помпи, тези системи могат да се повредят и да бъдат скъпи за поддръжка. Превозно средство, което се използва редовно, ще консумира голямо количество AdBlue и резервоарът ще трябва да се зарежда редовно.
Нашата услуга за Премахване (изтриване) на AdBlue ще деактивира по електронен път системата AdBlue, заедно с премахването на свързаните светлини на таблото и предупредителните съобщения. Деактивирането на системата AdBlue обикновено се завършва чрез препрограмиране на системата за управление на двигателя, но някои превозни средства ще изискват малък електронен блок, който да бъде вкаран в автомобила.
ID: 141694561
Контакт с продавача
xxx xxx xxx
Добавена 29 април 2025 г.
DPF ADblue EGR Tuning
Потребител
Локация