Съобщения
  1. Заглавна страница
  2. Услуги
  3. Детегледачки, детски центрове
  4. Детегледачки
  5. Детегледачки - Област София-град
  6. Детегледачки - София
  7. Детегледачки - Център
Детегледачка-Мисис Даутфайър: детегледачка, гувернатка, но не съм мъж
Детегледачка-Мисис Даутфайър: детегледачка, гувернатка, но не съм мъж
Детегледачка-Мисис Даутфайър: детегледачка, гувернатка, но не съм мъж
Детегледачка-Мисис Даутфайър: детегледачка, гувернатка, но не съм мъж
Добавена 14 октомври 2021 г.

Детегледачка-Мисис Даутфайър: детегледачка, гувернатка, но не съм мъж

ПромотирайОбнови
  • Частна

Описание

Дидактическата система за изпреварващо развитиена на интелектуалния потенциал на децата, чрез постепенно овладяване АЗБУКА НА МИСЛЕНЕТО подготвя децата Ви за изискванията на съвременния ни Свят. Според Европейскиятфорум за свобода в образованието (EFFE) трябва да се насочват усилията към запазва на правото за достойнството и уникалността на всяко дете и към разгръщане на свободна , разнообразна и демократична образователна система в училищата. Обучението, което провеждам е индивидуално в средата на детето и е съобразено със статистиката, че за 4-7-годишните деца е характернонагледно-образното мислене, а за 8-9- годишните - понятийното мислене (Ж.Пиаже).Динамиката на прехода между двата стадия на интелектуалното развитие е различна за деца - някои изостават, а други изпреварващо навлизат. С моя помощ ще се научите и Вие и Вашите деца да се научите как да се справяте с усвояването на материала и подготовка за изпитите, които им предстоят в образователната система. Методологията ми е така разработена, че тренировъчните упражнения включват участието на всички сетива, активират вътрешния потенциал на детето и развиват мислене, внимание , памет, въоб¬ ражение, сензомоторика и други основни познавателни способности. Те са особено необходими за предстоящата им учебно-познавателна дейност и са в основата на тяхната училищна готовност, на успеха им не само в училище , но и в бързо променящия се Свят около нас. Така те достигат изпревар- ващо до своята умствена зрялост,която не винаги съвпада с календарната. Най общо за 3-7-годишните деца е характернонагледно-образното мислене, а за 8- 9- годишните - понятийното мислене (Ж.Пиаже). Динамиката на прехода между двата стадия на интелектуалното развитие е различна за отделните деца -някои изостават, а други изпреварващо навлизат във втория по-висш етап на мислене. Методологията ми е съобразени със статис¬тиката за интелектуалното резултатите на д-р Мария Монтесори. За по-любопитните , могат да прочетат статията ми в отдел статии за kога да бъда Коуч и кога Ментор на своето дете.
Сайтът ми е:
http://www.coachandtraining.com

Мои публикации има в интернет пространството и в списание “Жената днес”.
ID: 128033264

Потребител

User avatar
Facebook connected icon

Василева

В OLX от април 2013 г.
Последно онлайн днес в 2:59

Локация

Свали приложението на OLX за твоя телефон!

OLX.plOLX.roOLX.ua