Навигиране до основното съдържание
Чат

Нотификации

Добави обява
Чип тунинг Ремап, софтуерно премахване на DPF/EGR/AdBlue   Автоключар
Чип тунинг Ремап, софтуерно премахване на DPF/EGR/AdBlue   Автоключар
Чип тунинг Ремап, софтуерно премахване на DPF/EGR/AdBlue   Автоключар
ПромотирайОбнови

Частна

Състояние: Ново

Тип: оригинална

Подходящ за: Acura, Alfa Romeo, Aston Martin, Audi, Bentley, BMW, Buick, Cadillac, Chery, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Daihatsu, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Genesis, GMC, Great Wall, Honda, Hummer, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lincoln, Maserati, Mazda, Mercedes, Mercury, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Oldsmobile, Opel, Peugeot, Plymouth, Pontiac, Porsche, Proton, Renault, Rolls Royce, Rover, Saab, Saturn, Scion, Seat, Skoda, Smart, Spyker, Ssang Yong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo, ВАЗ, ГАЗ, Други, ЗАЗ, Москвич, Таврия, УАЗ

Вид: Компютри, модули, релета

OLX Доставка

Описание

Чип тунинг Ремап, софтуерно премахване на DPF/EGR/AdBlue

Клониране на ECU, презаписване компютър на двигател.

Изработка и програмиране на автомобилни ключове и дистанционни.

Ако имате проблем с вашият компютър Siemens, BOSCH, Marelli, Denso на вашата кола, ще трябва да закупите компютър за двигател (ECU) втора употреба, за да се адаптира към вашия имобилайзер!!! Трябва да се отключи или копира информацията от стария компютър. Предлагаме услугата при двата възможни случая – когато се налага отваряне на ECU, за да се извлече информацията или когато може да се прочете без отваряне на компютър двигателя (ECU).

Чип тунинг – оптимизация на двигателя за повече мощност и икономия

DPF/EGR/AdBlue решения – софтуерно изключване и премахване на грешки

Диагностика и кодиране – професионална компютърна диагностика и корекции

Дино Стенд - измерване на резултати в реална пътна обстановка

Имобилайзер и ключови решения – ремонт и програмиране на ключове и имобилайзери

Защо е добре да се премахне EGR клапанът софтуерно и какви са рисковете за двигателя?

EGR (Exhaust Gas Recirculation) клапанът е проектиран да намалява вредните емисии, като връща част от изгорелите газове обратно в двигателя. С времето обаче той се замърсява с нагар и сажди, което води до неправилна работа, загуба на мощност, повишен разход на гориво и риск от сериозни повреди.

Основните проблеми, причинени от запушен или дефектен EGR клапан, включват:

Затруднена работа на двигателя – нестабилен празен ход, прекъсвания и загуба на мощност

Повишен разход на гориво – неефективно горене и нарушен въздушно-горивен баланс

Натрупване на нагар във всмукателния колектор – води до намалена производителност на двигателя

Повишен риск от сериозни повреди – замърсяването може да засегне турбокомпресора, клапаните и други ключови компоненти

Софтуерното изключване на EGR е най-ефективното решение, което напълно деактивира функцията му в системата за управление на двигателя (ECU). Това елиминира грешките и предотвратява бъдещи проблеми, без необходимост от физическа намеса или подмяна на компоненти.

С правилно извършено софтуерно премахване на EGR, автомобилът работи по-ефективно, с подобрена динамика, намален разход на гориво и по-дълъг живот на двигателя. Свържете се с нас за професионално решение и безпроблемна работа на вашия автомобил!

DPF (Diesel Particulate Filter) е ключов компонент за намаляване на вредните емисии при дизеловите автомобили, но с времето се запушва, водейки до загуба на мощност, повишен разход на гориво и скъпи ремонти.

Софтуерното премахване на DPF се извършва чрез пренаписване на ECU, което елиминира грешките и необходимостта от регенерация. Това води до по-добра работа на двигателя, намалени експлоатационни разходи и оптимизирана горивна ефективност.

Механичното премахване на DPF включва физическото отстраняване на филтъра, подобрявайки потока на отработените газове и намалявайки натоварването на двигателя и турбокомпресора. Често се комбинира със софтуерна корекция за предотвратяване на грешки в системата.

Защо DPF не може да бъде премахнат само механично?

Механичното премахване на DPF филтъра без софтуерна корекция е невъзможно, тъй като системата за управление на двигателя (ECU – Engine Control Unit) продължава да следи работата на филтъра.

При физическото отстраняване на DPF, автомобилът ще отчете липсата му и ще влезе в авариен режим (limp mode), което ще доведе до:

Намалена мощност и ограничени обороти

Записване на грешки в бордовия компютър

Непрекъснати опити за регенерация, които увеличават разхода на гориво

Светене на чек лампата и проблеми при технически прегледи
ID: 144028446

Контакт с продавача

autokeys.stz

В OLX от май 2025 г.

Последно онлайн днес в 11:08 ч.

xxx xxx xxx

Добавена Днес в 11:10 ч.

Чип тунинг Ремап, софтуерно премахване на DPF/EGR/AdBlue Автоключар

150 лв.

По договаряне

Потребител

Локация

Свали приложението на OLX за твоя телефон!