Частна
Описание
Ние от REMAP-BG.COM предлагаме
Софтуерни решения + Oнлайн подръжка за сервизи от цяла България със нас работят над 33 сервизи от цяла България
#MAGICMOTORSPORT #SWIFTEC #STAGEX #PCMFLASH #THINKTOOL #EVC
Работим само с оригинални инструменти и лицензиран софтуер
клониране на Скоростната кутия TCU 8HP 9HP DQ200 G2 CMM MR и много други
Софтуерно изключване DPF и FAP филтър за твърди частици - DPF OFF/FAP OFF
Софтуерно изключване GPF СИСТЕМА - GPF OFF
Софтуерно изключване на NOX СИСТЕМА - NOX OFF
Софтуерно изключване на клапан за рециркулация - EGR OFF
Софтуерно изключване на ADBLUE (SCR) Системи - ADBLUE OFF
Софтуерно изключване на Дебитомери - MAFF OFF
Софтуерно Изключване на Ламбда-сонда . - 02 LAMBDA OFF
Софтуерно изключване на ВИХРОВИ КЛАПИ - SWIRL FLAPS OFF
Софтуерно изключване на ДРОСЕЛОВА КЛАПА - TVA OFF
Софтуерно изключване на ограничението на максимална скорост VMAX OFF
Софтуерно отстраняване ТОПЪЛ СТАРТ - HOT START FIX
Премахване на Старт / Стоп системи
ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ПОВРЕДЕНИ ECU-ТА ОТ НЕКАЧЕСТВЕН ЧИП ТУНИНГ
POPCORN/HARDCUT/Burbles
REMAP/ЧИПТУНИНГ
Бензинови мотори без турбо: 3-10 %
Бензинови мотори с турбо: 8-18 %
Дизелови мотори с турбо: 20-45 %
НЕ ИЗПОЛЗВАМЕ ГОТОВИ ФАЙЛОВЕ ВСЕКИ ФАЙЛ Е ИНДИВИДУАЛНО НАПРАВЕН ЗА ВАШИЯ АВТОМОБИЛ !!!
ВРЪЩАНЕ НА ОРИГИНАЛЕН СОФТУЕР !!!
В последно време се появи необходимост и от тази услуга - Връщане на оригинален софтуер!
След непрофесионална намеса по софтуера на компютъра било то след, премахване на DPF или чип тунинг автомобилът ви ще има проблеми. Понякога те са толкова големи, че след няколко седмици „борба“ по автосервизите ще се наложи да търсите професионална намеса. Механиците в сервиза ще се свържат с автомобила с диагностичен скенер и няма да видят нищо ненормално - всичко ще бъде в норма и без записани кодове за грешки. В същото време автомобилът няма да се движи добре и вие няма да знаете проблема. Това ще се дължи на изключване на DPF филтъра за твърди частици + изключване на голяма част от кодовете за грешки от компютъра или непрофесионално направен чип-тунинг на атомобилът. Реално колата ще има грешки, но те няма да бъдат видяни при диагностика.
Подобен вид изключване на DPF филтъра или чип-тунинг е евтино, но е аматьорско и води само до проблеми. Ето защо ако имате неоткриваем проблем по автомобилът, ако преди това той е бил подлаган на софтуерна намеса на компютъра от непрофесионалисти, решението е връщане на оригинален софтуер и правилно препрограмиране
- - - - - - -- -- --
Защо оригинално не се предлага от производителя?
В процеса на разработка производителите взимат под внимание много фактори относно управляващата програма на двигателя. Определящи обаче си остават икономическите фактори:
класифициране на определен автомобил в по-нисък клас, т.е. влизане под акцизната граница ( например за България тази граница е 163 к.с.);
значително по-ниски стойности на вредните емисии в изгорелите газове, отколкото действащите в момента норми на ЕС, с цел дългосрочно производство;
съкращаване на разходите за разработка на нови двигатели.
Почти всички производители предлагат механично идентични или почти идентични двигатели с различна мощност, което се постига чрез модификация на софтуера.
Маркетингова стратегия на производителите е да представят по-мощния двигател като изцяло нов продукт.
Като правило в почти всички случаи оптималните характеристики на двигателя не се въвеждат от автомобилните производители.
Софтуерни решения + Oнлайн подръжка за сервизи от цяла България със нас работят над 33 сервизи от цяла България
#MAGICMOTORSPORT #SWIFTEC #STAGEX #PCMFLASH #THINKTOOL #EVC
Работим само с оригинални инструменти и лицензиран софтуер
клониране на Скоростната кутия TCU 8HP 9HP DQ200 G2 CMM MR и много други
Софтуерно изключване DPF и FAP филтър за твърди частици - DPF OFF/FAP OFF
Софтуерно изключване GPF СИСТЕМА - GPF OFF
Софтуерно изключване на NOX СИСТЕМА - NOX OFF
Софтуерно изключване на клапан за рециркулация - EGR OFF
Софтуерно изключване на ADBLUE (SCR) Системи - ADBLUE OFF
Софтуерно изключване на Дебитомери - MAFF OFF
Софтуерно Изключване на Ламбда-сонда . - 02 LAMBDA OFF
Софтуерно изключване на ВИХРОВИ КЛАПИ - SWIRL FLAPS OFF
Софтуерно изключване на ДРОСЕЛОВА КЛАПА - TVA OFF
Софтуерно изключване на ограничението на максимална скорост VMAX OFF
Софтуерно отстраняване ТОПЪЛ СТАРТ - HOT START FIX
Премахване на Старт / Стоп системи
ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ПОВРЕДЕНИ ECU-ТА ОТ НЕКАЧЕСТВЕН ЧИП ТУНИНГ
POPCORN/HARDCUT/Burbles
REMAP/ЧИПТУНИНГ
Бензинови мотори без турбо: 3-10 %
Бензинови мотори с турбо: 8-18 %
Дизелови мотори с турбо: 20-45 %
НЕ ИЗПОЛЗВАМЕ ГОТОВИ ФАЙЛОВЕ ВСЕКИ ФАЙЛ Е ИНДИВИДУАЛНО НАПРАВЕН ЗА ВАШИЯ АВТОМОБИЛ !!!
ВРЪЩАНЕ НА ОРИГИНАЛЕН СОФТУЕР !!!
В последно време се появи необходимост и от тази услуга - Връщане на оригинален софтуер!
След непрофесионална намеса по софтуера на компютъра било то след, премахване на DPF или чип тунинг автомобилът ви ще има проблеми. Понякога те са толкова големи, че след няколко седмици „борба“ по автосервизите ще се наложи да търсите професионална намеса. Механиците в сервиза ще се свържат с автомобила с диагностичен скенер и няма да видят нищо ненормално - всичко ще бъде в норма и без записани кодове за грешки. В същото време автомобилът няма да се движи добре и вие няма да знаете проблема. Това ще се дължи на изключване на DPF филтъра за твърди частици + изключване на голяма част от кодовете за грешки от компютъра или непрофесионално направен чип-тунинг на атомобилът. Реално колата ще има грешки, но те няма да бъдат видяни при диагностика.
Подобен вид изключване на DPF филтъра или чип-тунинг е евтино, но е аматьорско и води само до проблеми. Ето защо ако имате неоткриваем проблем по автомобилът, ако преди това той е бил подлаган на софтуерна намеса на компютъра от непрофесионалисти, решението е връщане на оригинален софтуер и правилно препрограмиране
- - - - - - -- -- --
Защо оригинално не се предлага от производителя?
В процеса на разработка производителите взимат под внимание много фактори относно управляващата програма на двигателя. Определящи обаче си остават икономическите фактори:
класифициране на определен автомобил в по-нисък клас, т.е. влизане под акцизната граница ( например за България тази граница е 163 к.с.);
значително по-ниски стойности на вредните емисии в изгорелите газове, отколкото действащите в момента норми на ЕС, с цел дългосрочно производство;
съкращаване на разходите за разработка на нови двигатели.
Почти всички производители предлагат механично идентични или почти идентични двигатели с различна мощност, което се постига чрез модификация на софтуера.
Маркетингова стратегия на производителите е да представят по-мощния двигател като изцяло нов продукт.
Като правило в почти всички случаи оптималните характеристики на двигателя не се въвеждат от автомобилните производители.
ID: 132605297
Контакт с продавача
xxx xxx xxx
Добавена 06 май 2025 г.
Чип тунинг/Chip Tuning/Remap, DPF off, EGR off, AdBlue, DTC off, FAP
Потребител
Локация