Бизнес
Доставката се поема от: купувача
Състояние: използвано
Тип: Шосейни
OLX Доставка
Описание
Здравейте,
любители на велосипедите!
Ниско тегло, добра окомплектовка, това са двете неща около които е създаден любителският хибрид Roadlite на Canyon..
В повечето случаи снимките и заглавието са достатъчни за да добиете представа за класа на велосипеда и състоянието му, но ако искате да видите кратката му техническа спецификация, може да пропуснете дългият текст по-долу и влезете в сайта ми: Rmaniabikes.com, където е описан подробно. На всички останали, приятно четене : )
Личи си, че въпреки любителският си клас, Canyon не са пестили средства при изпълнението на Roadlite. Пълен скоростно-комантен сет Shimano 105, комбиниран с Deore хидравлични дискови спирачки и Mavic CrossOne, плюс Stanis ZTR колелета обути с Continental Grandprix гуми.
Забелязва се и че геометрията му не може да се нарече спортна, заради високата челна тръба и по-късото междуосие, заради които стойката при каране е по-изправена - комфортна, но пък по този начин със сигурност кръста ще ни благодари при по-дълги карания.
Алуминиевата рамка на Roadlite е толкова лека, че общото тегло на велосипеда, заедно с калниците е 9.9 килограма. Получила е полу вътрешно окабеляване, т.е. шнуровете за скоростите са прокарани в рамката, като единствено маркуча за задната хидравлична спирачка минава по горната й тръба, взаимствано предполагам от велосипедите за циклокрос. Оставили са й и отвори за монтаж на багажник, за да може лесно да конфигурираме велосипеда в практичен градски или туристически. Забелязва се, или по-скоро едвам се забелязват каквито и да е надписи, нещо много типично за немски велосипед от висок клас. Шаренията в много случаи е заменена от технологичност.
Размерът на рамката е 60 см. - XL подходяща за ръст между 185cм. - 195cм.
Трансмисията е изградена от 2х 11 скорости Shimano 105 с идеалните две верижни колелета с 34-50 зъба и 11-ет скоростна венец касета с 11-36, които осигуряват предавателни отношения за всякакъв терен и плавна стъпка за желан каданс. Управлението разбира се е безупречно, но тук за разлика от типичните шосейни класове, шосейното кормило е заменено от право и съответно управлението на скоростите, не е чрез лостовете с двоен контрол, а е посредством палцови превключватели с RapidFire+ технологията.
Като изключим няколкото компонента на Canyon - H27 алуминиево 600 мм. кормило, кормилната лапа и колчето за седло, интересното при този модел е използваната измервателна задна главина CycleOps Power Pro. Измервателят на мощност в реално време, мери силата или въртящият момент в задната главина с помощта на тензодатчици, вградени в главината. Също така главината мери и скоростта, използвайки сензор за скорост с магнит прикрепен към оста на главината, а версията Pro използва и ниско енергийния безжичен протокол ANT+ (Advanced and Adaptive Network Technology), които се използва и от най-добрите монитори за сърдечен ритъм и най-добрите измерватели на мощност.
Тази задна главина е съчетана с Mavic CrossOne отпред, което донякъде подсказва, че велосипеда вероятно се е ползвал за фитнес, тренировъчен. Не разбирам защо някой ще постави подобно леко предно колело, освен ако не търси по-добра производителност заради по-ниската му маса..
Добавяме и Continental GrandPrix 5000 гумите, известни с доброто управление, бързо усещане, достатъчното сцепление във всякакви ситуации и защита от пробиване и получаваме една универсална, бойна машина както за придвижване от вкъщи до работа, така и за фитнес тренировки, а защо не и за туризъм?
Сигурен съм че повечето от вас ще изхвърлят тези "грозни" калници и ще го обуят с по-широки, а защо не и хибридни гуми, защото рамката позволява, като по този начин може да направим Road Lite използваем и за каране по черен път, нали?
Ето и телефонен номер за контакт: 08********52
Приятни почивни дни!
любители на велосипедите!
Ниско тегло, добра окомплектовка, това са двете неща около които е създаден любителският хибрид Roadlite на Canyon..
В повечето случаи снимките и заглавието са достатъчни за да добиете представа за класа на велосипеда и състоянието му, но ако искате да видите кратката му техническа спецификация, може да пропуснете дългият текст по-долу и влезете в сайта ми: Rmaniabikes.com, където е описан подробно. На всички останали, приятно четене : )
Личи си, че въпреки любителският си клас, Canyon не са пестили средства при изпълнението на Roadlite. Пълен скоростно-комантен сет Shimano 105, комбиниран с Deore хидравлични дискови спирачки и Mavic CrossOne, плюс Stanis ZTR колелета обути с Continental Grandprix гуми.
Забелязва се и че геометрията му не може да се нарече спортна, заради високата челна тръба и по-късото междуосие, заради които стойката при каране е по-изправена - комфортна, но пък по този начин със сигурност кръста ще ни благодари при по-дълги карания.
Алуминиевата рамка на Roadlite е толкова лека, че общото тегло на велосипеда, заедно с калниците е 9.9 килограма. Получила е полу вътрешно окабеляване, т.е. шнуровете за скоростите са прокарани в рамката, като единствено маркуча за задната хидравлична спирачка минава по горната й тръба, взаимствано предполагам от велосипедите за циклокрос. Оставили са й и отвори за монтаж на багажник, за да може лесно да конфигурираме велосипеда в практичен градски или туристически. Забелязва се, или по-скоро едвам се забелязват каквито и да е надписи, нещо много типично за немски велосипед от висок клас. Шаренията в много случаи е заменена от технологичност.
Размерът на рамката е 60 см. - XL подходяща за ръст между 185cм. - 195cм.
Трансмисията е изградена от 2х 11 скорости Shimano 105 с идеалните две верижни колелета с 34-50 зъба и 11-ет скоростна венец касета с 11-36, които осигуряват предавателни отношения за всякакъв терен и плавна стъпка за желан каданс. Управлението разбира се е безупречно, но тук за разлика от типичните шосейни класове, шосейното кормило е заменено от право и съответно управлението на скоростите, не е чрез лостовете с двоен контрол, а е посредством палцови превключватели с RapidFire+ технологията.
Като изключим няколкото компонента на Canyon - H27 алуминиево 600 мм. кормило, кормилната лапа и колчето за седло, интересното при този модел е използваната измервателна задна главина CycleOps Power Pro. Измервателят на мощност в реално време, мери силата или въртящият момент в задната главина с помощта на тензодатчици, вградени в главината. Също така главината мери и скоростта, използвайки сензор за скорост с магнит прикрепен към оста на главината, а версията Pro използва и ниско енергийния безжичен протокол ANT+ (Advanced and Adaptive Network Technology), които се използва и от най-добрите монитори за сърдечен ритъм и най-добрите измерватели на мощност.
Тази задна главина е съчетана с Mavic CrossOne отпред, което донякъде подсказва, че велосипеда вероятно се е ползвал за фитнес, тренировъчен. Не разбирам защо някой ще постави подобно леко предно колело, освен ако не търси по-добра производителност заради по-ниската му маса..
Добавяме и Continental GrandPrix 5000 гумите, известни с доброто управление, бързо усещане, достатъчното сцепление във всякакви ситуации и защита от пробиване и получаваме една универсална, бойна машина както за придвижване от вкъщи до работа, така и за фитнес тренировки, а защо не и за туризъм?
Сигурен съм че повечето от вас ще изхвърлят тези "грозни" калници и ще го обуят с по-широки, а защо не и хибридни гуми, защото рамката позволява, като по този начин може да направим Road Lite използваем и за каране по черен път, нали?
Ето и телефонен номер за контакт: 08********52
Приятни почивни дни!
ID: 136773031
Контакт с продавача
xxx xxx xxx
Добавена 29 април 2024 г.
Canyon Roadlite AL, 2019 модел, 28 цола, 2x 11 Shimano 105
1350 лв.
Потребител
Локация