Частна
Купе: Кабрио
Модел: 335
Двигател: Бензин
Скоростна кутия: Автоматична
Година на производство: 2007 г.
Пробег: 165000 км.
Мощност (к.с): 520
Тип превозно средство: с подобрения
Описание
Екстри : ел. кожени Recaro седалки в цвят Saddle braun с подгрев, лумбална опора и мемори. Интериора е след пълен детайлинг, включително и защитно покритие на кожата.
-Чисто нови стелки от М кар
- Голяма навигация, -Harmon Kardon/Logic 7 озвучение. -Спортен М волан с пера за смяна на предавки.
-Light пакет на екстериора.
-Амбиентно осветление в интериора. -Прибиращи се ел.огледала със автоматично затъмняваме.
-Преработен и кодиран километраж до 330km/h, червени стрелки и 335i циферблат.
-Фаровете са претърпели цялостен тунинг и рециклация в CL Workshox .
-М3 оригинални фейслифт стопове. -Оригинален М пакет, като цялата предница заедно с кори под мотора, подкалници и въздуховоди вкл. и предна броня са закупени от М кар. ( имам и почиващ М педал, за да стане пълен М пакет, но не е монтиран)
-ОЕМ M performance дифузер.
-Цялостно облепена с изключение на тавана в цвят Yellow Lime Satin Chrome на TeckWrap, поради невъзможността да се кара със 100% облепена с фолио кола по закон. Облепени лайстни в черен пиано лак. -Поръчкова лайстна около волана от карбон от PH carbon.
-Forged carbon накрайници на генерацията.
-Forged carbon бъбреци.
-Forged Carbon спойлер на багажника. Кристален Start/Stop бутон реплика на 8 серия.
Тунинг:
-Сменени турбини с по - големи хибридни TD04 19T с потенциал до 600конски сили.
-По - голям интеркулер Burger Motorsport 7.5 инча ( най-големия възможен на пазара).
-Алуминиеви турбо пътища със сменена локация VRSF 2инча и спортни филтри Precision Raceworks.
-Къстъм аутлет. Чарджпайп VRSF със Blow off клапан Turbosmart 50mm.
-Мап сензор 3.5 бара.
-Подменени вакуумм пътища. -BurgerMotorsport спортен клапан за масления охладител.
-Ъпгрейднат клапан на картерната вентилация PCV от Phoenix Racing. -Catless downpipe.
-Свещи NGK гапнати на 0.56мм.
-Бобини NGK.
-Инжектори индекс 12.
-Помпа за ниско налягане Walbro 450 Stage 2.
-Cowl Filters BurgerMotorsport.
-Къстъм настройка от Щатите от DocVuTuning на ниско налягане от 1.1 бара колата вади 460 конски сили на колела (520 на мотор) и 666Nm въртящ момент. При по - агресивна настройка, колата може да изкара около 600 коня на мотор без проблеми. С цел по - дълъг живот на турбините и мотора, не съм правил агресивна настройка на колата. При желание, можем да поръчаме нов мап и да се види пълния потенциал с този сетъп. Като времена за това тежко купе, колата дава :
100-200 9.4
1/4 миля 12.4-12.5
-Скоростната кутия е със xHp Stage 3 ремап.
-Спортни вентилирани дискове отпред и отзад Zimmermann.
-Спортни понижаващи пружини Eibach Pro Kit.
-Ел. Рейка.
-Преди 20хил.км мотора е ревизиран основно, като са сменени биелни и основни лагери, верига и всички гарнитури по мотора при Zashev Performance ( имам и фактура и снимки от процеса) . Последното обслужване на колата е октомври.22г- масло, филтри и свещи. Като от тогава съм изминал около 5-6 хиляди км. Тоест колата е за смяна на масло. Лично аз го сменям на 6-8хиляди км или 1 година. В повечето пъти не мога да измина тези км, защото колата се кара рядко. Наскоро смених и маркучите на масления кулер, защото се предадоха.
-Колата се продава с черните 18ки, стил 189 и два комплекта гуми (летни/зимни)
За повече снимки и информация - вайбър 08******28 или инстаграм carbonized_e93
-Чисто нови стелки от М кар
- Голяма навигация, -Harmon Kardon/Logic 7 озвучение. -Спортен М волан с пера за смяна на предавки.
-Light пакет на екстериора.
-Амбиентно осветление в интериора. -Прибиращи се ел.огледала със автоматично затъмняваме.
-Преработен и кодиран километраж до 330km/h, червени стрелки и 335i циферблат.
-Фаровете са претърпели цялостен тунинг и рециклация в CL Workshox .
-М3 оригинални фейслифт стопове. -Оригинален М пакет, като цялата предница заедно с кори под мотора, подкалници и въздуховоди вкл. и предна броня са закупени от М кар. ( имам и почиващ М педал, за да стане пълен М пакет, но не е монтиран)
-ОЕМ M performance дифузер.
-Цялостно облепена с изключение на тавана в цвят Yellow Lime Satin Chrome на TeckWrap, поради невъзможността да се кара със 100% облепена с фолио кола по закон. Облепени лайстни в черен пиано лак. -Поръчкова лайстна около волана от карбон от PH carbon.
-Forged carbon накрайници на генерацията.
-Forged carbon бъбреци.
-Forged Carbon спойлер на багажника. Кристален Start/Stop бутон реплика на 8 серия.
Тунинг:
-Сменени турбини с по - големи хибридни TD04 19T с потенциал до 600конски сили.
-По - голям интеркулер Burger Motorsport 7.5 инча ( най-големия възможен на пазара).
-Алуминиеви турбо пътища със сменена локация VRSF 2инча и спортни филтри Precision Raceworks.
-Къстъм аутлет. Чарджпайп VRSF със Blow off клапан Turbosmart 50mm.
-Мап сензор 3.5 бара.
-Подменени вакуумм пътища. -BurgerMotorsport спортен клапан за масления охладител.
-Ъпгрейднат клапан на картерната вентилация PCV от Phoenix Racing. -Catless downpipe.
-Свещи NGK гапнати на 0.56мм.
-Бобини NGK.
-Инжектори индекс 12.
-Помпа за ниско налягане Walbro 450 Stage 2.
-Cowl Filters BurgerMotorsport.
-Къстъм настройка от Щатите от DocVuTuning на ниско налягане от 1.1 бара колата вади 460 конски сили на колела (520 на мотор) и 666Nm въртящ момент. При по - агресивна настройка, колата може да изкара около 600 коня на мотор без проблеми. С цел по - дълъг живот на турбините и мотора, не съм правил агресивна настройка на колата. При желание, можем да поръчаме нов мап и да се види пълния потенциал с този сетъп. Като времена за това тежко купе, колата дава :
100-200 9.4
1/4 миля 12.4-12.5
-Скоростната кутия е със xHp Stage 3 ремап.
-Спортни вентилирани дискове отпред и отзад Zimmermann.
-Спортни понижаващи пружини Eibach Pro Kit.
-Ел. Рейка.
-Преди 20хил.км мотора е ревизиран основно, като са сменени биелни и основни лагери, верига и всички гарнитури по мотора при Zashev Performance ( имам и фактура и снимки от процеса) . Последното обслужване на колата е октомври.22г- масло, филтри и свещи. Като от тогава съм изминал около 5-6 хиляди км. Тоест колата е за смяна на масло. Лично аз го сменям на 6-8хиляди км или 1 година. В повечето пъти не мога да измина тези км, защото колата се кара рядко. Наскоро смених и маркучите на масления кулер, защото се предадоха.
-Колата се продава с черните 18ки, стил 189 и два комплекта гуми (летни/зимни)
За повече снимки и информация - вайбър 08******28 или инстаграм carbonized_e93
ID: 134270351
Контакт с продавача
xxx xxx xxx
Добавена 20 април 2024 г.
BMW E93 335i 520к.с
30000 лв.
Потребител
Локация