Частна
Доставката се поема от: лично предаване
Състояние: използвано
Тип: Части за електрически велосипеди и тротинетки
Описание
След 2 сезона и само 670км навъртяни, дойде време този мотор да си намери нов собственик, който да го ползва. Роди ми се дете и няма повече място за колело в къщи..
Целият комплект е купен от ofer.bg , понеже държа на качеството и сигурността. Батерията е най-голямата възможна, като я давам с раницата, в която съм я носил, понеже колелото ми нямаше място за монтаж. Всеки може да я монтира както прецени за добре, в чанта или кутия, която бихте могли да си направите с малко въображение, но вариантът да е в раница има своите предимства, понеже така колелото остава леко и се пренася лесно.
Кабелът също е специален разтеглив за да няма опън върху буксата.
Дисплеят е според мен най добрият за бафанг, тъй като е много компактен и не прави впечатление, също така не пречи като се обърне колелото на обратно. В момента има 5 степени на асистенция, ръчната газ е винаги на макс и има режим за бутане.
Екстри - шифт сензор, допълнителна офсет плоча леки 42 зъба narrow wide, с която не пада веригата и е по добра линията и спрямо касетата отзад
Абсолютно всички елементи за монтаж плюс инструментите са налични.
Заключение - при такъв пробег моторът е практически нов, сервизация обикновено се препоръчва на около 5 хиляди км, или ако се кара твърде дълго в лошо време, каквото аз никога не съм правил - винаги съм карал в сухо време, никога не съм пръскал с водоструйка, моторът не е газил във вода , газя аз и вдигам колелото където се налага. Батерията съм я ползвал винаги според предписанията (ще обясня на място) и се държи в най-добрия и капацитет, когато не се ползва зимата.
Целият комплект е купен от ofer.bg , понеже държа на качеството и сигурността. Батерията е най-голямата възможна, като я давам с раницата, в която съм я носил, понеже колелото ми нямаше място за монтаж. Всеки може да я монтира както прецени за добре, в чанта или кутия, която бихте могли да си направите с малко въображение, но вариантът да е в раница има своите предимства, понеже така колелото остава леко и се пренася лесно.
Кабелът също е специален разтеглив за да няма опън върху буксата.
Дисплеят е според мен най добрият за бафанг, тъй като е много компактен и не прави впечатление, също така не пречи като се обърне колелото на обратно. В момента има 5 степени на асистенция, ръчната газ е винаги на макс и има режим за бутане.
Екстри - шифт сензор, допълнителна офсет плоча леки 42 зъба narrow wide, с която не пада веригата и е по добра линията и спрямо касетата отзад
Абсолютно всички елементи за монтаж плюс инструментите са налични.
Заключение - при такъв пробег моторът е практически нов, сервизация обикновено се препоръчва на около 5 хиляди км, или ако се кара твърде дълго в лошо време, каквото аз никога не съм правил - винаги съм карал в сухо време, никога не съм пръскал с водоструйка, моторът не е газил във вода , газя аз и вдигам колелото където се налага. Батерията съм я ползвал винаги според предписанията (ще обясня на място) и се държи в най-добрия и капацитет, когато не се ползва зимата.
ID: 145079365
Контакт с продавача
xxx xxx xxx
Добавена 16 август 2025 г.
Bafang BBSHD 1000W + 24.5AH батерия централен мотор комплект
1599 лв.
По договаряне
Потребител
Локация