Частна
Доставката се поема от: купувача, лично предаване
Състояние: използвано
OLX Доставка
Описание
Здравейте,
предлагам Жизнена стратегия на Линда Гратън.
Книгата е запазена в отлично състояние, с твърди корици. Издадена от Класика и стил през 2002г, като посланията са релевантни и днес.
Тезата на „Жизнена стратегия” е, че съвременната организация се нуждае от мислене, което е фокусирано наистина върху хората. Затова всяка организация, която иска да постига конкурентно предимство чрез своите хора, трябва да изгради целенасочено процеси, с които да поддържа човешкия потенциал.
Какви са ползите от „Жизнена стратегия”?
Първото, което ще научите от прочита на тази книга е какви точно са характеристиките на хората като човешки капитал на организацията. Много се говори по този въпрос, но винаги общо и абстрактно. И затова характеристиките на човешкия капитал са най-често пренебрегваните. Оттам и липсата на усилия за създаване на доверие в служителите, честите, а понякога и противоречиви послания, ориентираността към краткосрочни резултати и др.
На второ място, от тази книга ще научите точно 9 управленски компетенции (способности), с чиято помощ организацията може да поддържа конкурентно предимство чрез хората.
Третата полза, която можете да получите от книгата „Жизнена стратегия” е начинът, по който да изградите конкурентно предимство на организацията чрез хората. На близо 140 страници, вие ще имате възможност да усвоите този начин. Какво по-ценно и по-практическо от това могат да получат читателите на една книга?
И накрая, книгата ще е полезна за вас с много практически примери, истински случки и възможностите да приложите голяма част от прочетеното в тях във вашата организация.
Освен текстовете, написани в лек и непринуден стил, книгата притежава още няколко особености. Става дума за много добрата структура (организация) на текста, което улеснява осмислянето на предложенията.
„Жизнена стратегия. Как да поставите хората в центъра на корпоративната стратегия“ съдържа още и „Работна тетрадка” – 20 страници, пълни с въпроси, на които можете да потърсите точни и конкретни отговори, които се отнасят до вашата организация.
„Жизнена стратегия. Как да поставите хората в центъра на корпоративната стратегия“ е написана, за да се ползва от ръководители с отворено съзнание и желание да направят своите организации ефективни и ефикасни с помощта на хората. Разбира се най-добре е тази книга да се чете и прилага от висши ръководители, тъй като от тях следва да започне процеса на съставяне на жизнена стратегия на една организация.
предлагам Жизнена стратегия на Линда Гратън.
Книгата е запазена в отлично състояние, с твърди корици. Издадена от Класика и стил през 2002г, като посланията са релевантни и днес.
Тезата на „Жизнена стратегия” е, че съвременната организация се нуждае от мислене, което е фокусирано наистина върху хората. Затова всяка организация, която иска да постига конкурентно предимство чрез своите хора, трябва да изгради целенасочено процеси, с които да поддържа човешкия потенциал.
Какви са ползите от „Жизнена стратегия”?
Първото, което ще научите от прочита на тази книга е какви точно са характеристиките на хората като човешки капитал на организацията. Много се говори по този въпрос, но винаги общо и абстрактно. И затова характеристиките на човешкия капитал са най-често пренебрегваните. Оттам и липсата на усилия за създаване на доверие в служителите, честите, а понякога и противоречиви послания, ориентираността към краткосрочни резултати и др.
На второ място, от тази книга ще научите точно 9 управленски компетенции (способности), с чиято помощ организацията може да поддържа конкурентно предимство чрез хората.
Третата полза, която можете да получите от книгата „Жизнена стратегия” е начинът, по който да изградите конкурентно предимство на организацията чрез хората. На близо 140 страници, вие ще имате възможност да усвоите този начин. Какво по-ценно и по-практическо от това могат да получат читателите на една книга?
И накрая, книгата ще е полезна за вас с много практически примери, истински случки и възможностите да приложите голяма част от прочетеното в тях във вашата организация.
Освен текстовете, написани в лек и непринуден стил, книгата притежава още няколко особености. Става дума за много добрата структура (организация) на текста, което улеснява осмислянето на предложенията.
„Жизнена стратегия. Как да поставите хората в центъра на корпоративната стратегия“ съдържа още и „Работна тетрадка” – 20 страници, пълни с въпроси, на които можете да потърсите точни и конкретни отговори, които се отнасят до вашата организация.
„Жизнена стратегия. Как да поставите хората в центъра на корпоративната стратегия“ е написана, за да се ползва от ръководители с отворено съзнание и желание да направят своите организации ефективни и ефикасни с помощта на хората. Разбира се най-добре е тази книга да се чете и прилага от висши ръководители, тъй като от тях следва да започне процеса на съставяне на жизнена стратегия на една организация.
ID: 86624820
Контакт с продавача
xxx xxx xxx
Добавена 08 март 2024 г.
Жизнена стратегия на Линда Гратън
10 лв.
Потребител
Локация