+ 0 km 0
Забрана, премахване на филтър за твърди частици катализатор ДПФ DPF гр. Видин - image 1

Забрана, премахване на филтър за твърди частици катализатор ДПФ DPF

Описание
Предлагам СОФТУЕРНО изключване Премахване на FAP (DPF) филтри на почти всички марки автомобили на цени започващи от 150 лв. за марките Пежо и Ситроен. ЗА ДРУГИ МАРКИ Цените зависят изключително от поколението на горивната система: BOSCH EDC15, EDC16, EDC17 SIEMENS DELPHI DENSO MAGNETTI MARELLI
skype: sennanet
www.commonrail.bg
Изготвяне на файлове по желание!
https://www.facebook.com/CommonRail.bg
  • Добавена в 09:36, 18 ноември 2020
  • Преглеждания:2460
  • Номер на обявата: 80668732
Докладвай за нередност

Добави файл
Потребител
  • Изпрати съобщение
Населено място

Панония, гр. Видин, Област Видин

За нас
Не винаги проблемът за неработещи дюзи е само в запушването. Друго, което оказва негативно влияние върху работата на дюзите и правилното разпределение на горивото са отлаганията. Дори лекото отклонение в разпръскването на горивото се отразява върху мощността и икономичността на горивото. При проблем с дюзите звършваме ремонт, рециклиране, смяна и проверка на дюзи и помпи на достъпна цена дори в рамките на деня. По ваше желание можете да оставите вашата развалена част и да получите рециклирана, като така спестявате парични средства и време. В зависимост до колко е нарушено подаването на гориво заради една или повече дефектни дюзи са налице някои симптоми:
1.Трудно палене сутрин

2.Загуба на мощност и дим

3.Прекъсване при запалване или празен ход

4.Увеличен разход на гориво и черен дим

5.Прекъсване при ускорение

6.Трудно палене на студено

При проблем с дюзите и когато е налице трудно палене е възможно да има и други дефекти, като къси съединения в електромагнитни бобини. Причината за тях са в отлаганията вследствие на използване на некачествено гориво и добавки. Когато двигателят пали трудно или запалването е невъзможно, е необходимо да се проверят дюзите в специализиран сервиз, за да се установи дали подлежат на ремонт. При неправилното впръскване на горивото на дюзите съществува опасност от дефекти и на други компоненти. Поради неправилната работа на инжекторите се получава износване на дюзите, което води до изменения в разпределението на впръскването и загуба на мощност. При двигателите с директно впръскване, замърсяването на дюзите пречи цялостно или частично върху функцията им на правилна работа и води до проблем с дюзите на комън рейл .Смяната на дизеловата дюза е наложителна в случай на повреда, причинена от естественото увеличаване на диаметъра на дюзата. Когато дюзата е повредена и вече не може да разпръсква правилно гориво, смяната от нова или рециклирана дюза е наложителна.
След професионален ремонт или смяна на дюзите, симптомите изчезват, разходът на гориво се нормализира, паленето е от раз, намаляват вредните емисии и шума. Почистването се извършва по доказано ефективен начин с ултразвук, а проверката на професионален стенд. Що се отнася до ремонт на дюзи при камион, при тях горивото се подава под високо налягане и при непрекъсната работа и продължителна експлоатация нуждата от ремонт е неотложна. Прекъсване при ускорение и пушек. Прекъсването може да бъде от вътрешен теч, износен клапан или износване на странично уплътнение на дюзата. Последствията от повредени дюзи могат да бъдат много тежки, например когато неизгоряло гориво попадне във филтъра за частици или в катализатора е възможно да се стигне до сериозни щети.
За контакти ДИЗЕЛ ЦЕНТЪР
бул. Панония 1 гр. Видин
commonrail.bg
Пълна проверка по всички работни параметри на стенд за комън рейл дюзи .
Ние използваме комън рейл стенд от последно поколение които тества дюзите при налягане до 2500бара !
Разполагаме с необходимото обурудване, документация и апаратура за тест на пиезо инжектори от последно поколение .
Ремонт и рециклиране на всички модели Бош Пиезо комън рейл инжектори.
Ремонт на пиезо дюзи Бош Delphi Denso Bosch piezo Delphi CAT .
Ремонтен център за дизелови пиезо инжектори ремонт дюзи и помпи VP44 PSG16 Bosch Siemens Denso Delphi Piezo PD PSG16
Софтуерно премахване на DPF EGR FAP Adblue Вихрови клапи


Пламен Иванов

Видин 3700

България

commonrail.bg
facebook.com/CommonRail.bg
Прочети още