+ 0 km 0

Обявата не е активна. Намери подобни обяви в Административни, офис дейности в гр. Стара Загора.

Работа в офис на застрахователен брокер

610 - 1000 лв.
- Подходяща за хора с увреждания 50% или над 50%
- Консултиране и обслужване на клиенти
- Предлагане на застрахователни продукти, изготвяне на оферти за застраховане, сключване на застрахователни договори;
- Подновяване на застрахователни полици и съблюдаване за навременното плащане на застрахователните премии;
- Уведомяване на клиентите за дължими плащания;
- Работа със специализиран софтуер и информационни системи на застрахователите.

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
- Степен на завършено образование – средно или висше;
- Опит в сферата на общото застраховане или животозастраховането е предимство
- Добро владеене на Microsoft Office (Word and Excel);
- Умения за работа в екип;
- Мотивация за работа, навици за самоорганизираност и отговорност;
- Отлични комуникативни умения.
- Инициативност и желание за развитие в динамичния застрахователен пазар;
- Качества и умения за постигане на поставените цели;
- Умения и желание за работа в екип;
- С усет към желанията и потребностите на клиентите;
- Изрядност при работа с документи и парични средства,

НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ:
- Работа в млад, амбициозен, гъвкав и бързоразвиващ се екип;
- Стимулиращо възнаграждение;
- Професионално развитие по утвърдена структура.
- Допълнително усъвършенстване, чрез професионално обучение.
- Специални награди и бонуси за постигнати резултати.
- Комуникацията в екипа и организацията на дейността се осъществяват чрез модерни интернет приложения.
- Работата е много подходяща за хора с увреждания, дори над 50%.

ВАШИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
- Коректно и вежливо обслужване на клиентите;
- Продажба на всички застрахователни продукти;
- Максимална прецизност при работа с документи и парични срдства.
- Добър външен вид и делово облекло.
- Поддържане на професионалната квалификация.
  • Добавена в 14:15, 8 август 2020
  • Преглеждания:472
  • Номер на обявата: 119155058