+ 0 km 0
Демонстранционен уред за икономия на ток „Powerboss” с. Петърница - image 1

Демонстранционен уред за икономия на ток „Powerboss”

450 лв.
Описание
Демонстранционен уред за икономия на ток „Powerboss” за асинхронни двигатели.Главните проблеми при тези двигатели са от една страна да се получи съгласуваност между въртящия момент на двигатела и товарния момент както при стартиране, така и през време на работата и от друга страна високият пусков ток. През време на стартирането двигателът развива нормално 150 - 200 % от своя номинален въртящ момент и за част от секундата ускорява товара до пълни обороти, което може да доведе до повреди в задвижващата група. Едновременно с това обикновено двигателът получава до 8 пъти по-голям ток от номиналния ток (In ), което води до проблеми в стабилността при захранването.
Ако двигателът работи с малко натоварване за по-продължителен период от време, коефициентът на полезното действие на двигатела поради свърхтока в намотките пада до необходимия за задвижването на товара въртящ момент. При константно напрежение при клемите този токов поток, често обозначаван като магнетизиращ ток, се установява трайно и допринася за получаване на около 30-50 % от общите загуби на мощност на двигатела.

Както всички устройства за меко стартиране така и ПАУЕРБОС използва тиристори за прецизно управление на напрежението, приложено в клемите на двигатела.
Свойството на тиристора бързо да превключва от "ИЗКЛЮЧЕНО" на "ВКЛЮЧЕНО", когато е пулсиран и да задържа на "ВКЛЮЧЕНО" до тогава, докато токът в устройството в края на всеки полупериод на захранването с трифазен ток падне на нула, се нарича автоматично водене.
При управлението на точката на включването по отношение на пресичането на нулевото напрежение е възможно във всеки полупериод на токозахранването да се регулира протичащия през тиристора ток. Колкото по-близо е точката на включването до края на периода, толкова по-малко е токът, който може да протече. Обратното: Колкото по-близо е точката на включването до началото на периода, толкова по-голям е протичащия ток. При използване на този принцип и антипаралелното свързване на два тиристора към всяка от фазовите връзки на даден двигател ПАУЕРБОС може постоянно да нагажда напрежението при клемите на двигатела чрез прецизно управление на точките на включване на тиристорите.
  • Добавена в 16:14, 29 декември 2020
  • Преглеждания:34
  • Номер на обявата: 83145554
Докладвай за нередност

Добави файл
Потребител
  • Изпрати съобщение
Населено място

с. Петърница, Област Плевен

Обяви на потребителя Веселин