+ 0 km 0
Автомобилна диагностика, компютърна автодиагностика, триене на грешки гр. Стара Загора - image 1

Автомобилна диагностика, компютърна автодиагностика, триене на грешки

Описание
Копиране на чипове и карти за достъп входни врати, дистанционни, автомобилни ключове(транспондери - имобилайзер)

Авто диагностика, намиране и триене на грешки на почти всички автомобили за област Стара Загора - за града цена: 12,99лв извън града по договаряне повече инфо на лс.

Тестване на акумулатори и алтернатори - цена 5лв:

Можем да тестваме 12V автомобилни и други акумулатори с електролит, EFB, AGM GEL и необслужваеми със стартов ток между 100-2000CCA 30-200Ah Измерваме напрежение, процент на заряд, процент оставащ живот на акумулатора, напрежение при старт, пусковия ток, тестване на напрежението на празен ход и под товар. Тестване на пад на напрежение на стартера. Тестване на напрежението на празен ход, напрежение под товар и колебанията под товар на алтернатора.

Хардуера и съответния софтуер с който разполагаме:

Диагностика на BMW и Mini, Диагностика на Opel, GM,VAG, JDiag Faslink M2 Bluetooth 4.0 Bluedriver OBDII Car Diagnostic Tool, Универсални CDP :

Delphi диагностика Ds150e Vci obd2 2015.R3, Клас А+++

Универсална диагностична система за над 50 марки автомобили, Европейски и Азиатски, леки и лекотоварни.

Поддържа следните марки автомобили и камиони:
Audi,Australia Ford,Benz,BMW,Brilliance,Chevrolet,Chevy,Chrysler,Citroen,Dacia,Dadi,
Daewoo,Daihatsu,Demo,Fiat,Ford,GM,Holden,Honda,Hyundai,Isuzu,Jaguar,Kia,Lancia,Land Rover,Mahindra,Maruti,Mazda,Mitsubish,Nissan,Opel,Peugeot,Porsche,Renault,Romeo,
Rover,Saab,Seat,Skoda,Smart,Subaru,Suzuki,Tata,Toyota,Volvo,VW,Yamaha.
Има въжможност за тестване в движение и запис на данните на SD карта.



Тествани системи:

– Двигател

– Ретардер

– Антиблокираща система на спирачките

– Въздушни възглавници

– Автоматична скоростна кутия

– Имобилайзер

– Таблото с приборите

– Климатик, климатроник

– Електрическо кормилно управление

– Електрохидравл. кормилно управление

– Централно заключване

– Мултиинформационният дисплей

– Три-Информационният дисплей

– Цветен-Информационен дисплей

– Радио

– Противобуксуваща система

– Електронна система при поднасяне

– Охлаждаща система

– Борд компютър

* Bръща базовите настройки на автомобила

* Нулиране на сервизния интервал

* Чете текущите кодове на грешки

* Изтрива текущите кодове на грешки

* Електронен тест на възли и изпълнителни механизми.

* Адаптация на отделни параметри и изтриване на адаптационните стойности.

* Показва каталожния идентификационен номер, записан от производителя на тестваното ECU,

Диагностика на BMW и Mini

Интерфейс BMW Scanner 1.4 Full - USB порт

Професионален интерфейс за диагностика на BMW автомобили с множество специални функции.

Поддържат се следните модели:

E38 (7')

E39 (5')

E46 (3')

E53 (X5)

E83 (X3)

E85 (Z4)

- Разпознаване на шаси, модел, двигател скоростна кутия и всичко инсталирано

- Разпознаване на всички инсталирани контролери

Основни възможности (в зависимост от контролера)

Прочитане, изтриване и декодиране на кодове за грешки с текст (DTC), активни и неактивни (в shadow паметта)

Живи данни

Записана стойност за изминатия пробег

VIN и ADFG

Информация за програмирането (UIF)

Прочитане и записване във файл на FLASH  и  EPPROM  паметта на контролера

Кодировка

Копиране на ZCS (IKE - EWS) и FA (IKE - LCM) кодировка

TV активация

и мн. др.

Прочитане, изтриване и декодиране на кодовете за грешки в DME MS43.0, EWS3, SRS MRS4

Синхронизация на EWS-DME за DME MS43.0

Живи данни в DME MS43.0, EWS3, SRS MRS2 и MRS4

Статус на всички ключове в EWS3

Показване на кодировката в EWS3

Промяна на инсталираното оборудване в SRS MRS4

Интерфейс (кабел) BMW K+DCAN - USB порт

Интерфейс за вътрешно фирмена диагностика на автомоили от BMW Group.

Нова версия BMW INPA 5.50, позволява съвместно използване с ISTA-D Rheingold.

Подходящ е за диагностика на BMW автомобили модел от 1996г. до сега (включително F/G/I Series), VAG автомобили модел от 1990г. до 2004г. и др.
Може да се използва и със софтуер за KKL интерфейси.

Превключвател за свързване с автомобилите с две К-Линии.
Разпознаване на статус "на контакт", необходим при някои операции.

Основни диагностични системи, предоставяни за използване с този интерфейс:

BMW INPA 5.50

INPA (EDIABAS) е вътрешно фирмена диагностична система на BMW Group.
Софтуерът е използван при производството, конфигурирането и тестването на автомобилите.
Продуктът е лесен за работа, не използва много съкращения.
Кодиране и препрограмирането са изведени в отделни модули и изискват определени познания.
Инсталацията съдържа модули за кодиране (NCS-Expert) и препрограмирането (WinKFP), за тяхното използване се изисква определена степен на познания.

BMW ISTA-D Rheingold 3.xx, 4.xx

Най-новата вътрешно фирмена диагностична система за автомобили от BMW Group. Замества GT1.
Поддържат се всички модели, включително и най-новите F и G Series.
Системата освен диагностични функции, съдържа техническа информация, ел.схеми, процедури, методология за отстраняване на проблеми въз основа на открити грешки или оплаквания и т.н.т.

Поддържат се следните модели:

BMW 1 Series E8x  F2x

BMW 3 Series E46 E83 E90 F3x

BMW 5/6 Series E39 E6x F06 F07 F1x

BMW 7 Series E38 E65 E66 E67 F01 F02 F04

BMW X Series E53 E83 E84 E7x F15 F25

BMW Z Series E85 E86 E89 E52

Mini R5x R6x

и др.

Поддържани модели, изискващи DCAN комуникация:

E83 след 9.2006г.

Всички останали след 03.2007г.

ВАЖНО:

Поддържат се моделите с т.нар К-BUS и DCAN BUS комуникация за диагностика - от 1996г. до сега.
Не се поддържат моделите до Е36 (включително), Е46 се поддържа напълно.
BMW INPA 5.50 поддържа ограничено само F30, F10 (F11/F18/F07), F01(F02) и F25.
За F/G/I Series е препоръчително да се използва ISTA.

При необходимост, потърсете ни за повече информация.

Продукта е подходящ и за диагностика и на автомобили VW, Audi, Seat и Skoda от 1990г. до 2004г. чрез пълната функционалност на VAG-COM 409.1 и VCDS Lite. За автомобили от FIAT групата може да се използва MultiECUScan.

Може да използвате този интерфейс с

BMW INPA

BMW ISTA-D, ISTA-P

BMW GT1 DIS

BMW SSS/Progman

VAG-COM 409.1 и VCDS Lite 1.2

FiatECUscan

и др

Диагностика на Opel, GM

Интерфейс (кабел) Opel OP-COM Professional

Актуална версия от 2017г. С процесор позволяващ обновяване.
Работата на този продукт се определя от това, с коя версия на софтуера може да го използвате.

Съвместим OP-COM интерфейс за професионална диагностика на OPEL автомобили.

Поддържат се почти всички модели от 1987г. до сега, с K или CAN комуникация.

Продукта позволява да се прочитат и изтриват кодовете за грешки, да се следят живи данни, да се задействат изпълнителни тестове, да се извършват адаптации и кодиране, да се променят стойности, да се съгласуват имобилайзери, да се обучават дистанционни управления и ключове и мн.др.

Възможно е да се извършват и редица специфични операции, например: въвеждане/промяна на специфичният код на инжектори или принудително регенериране на DPF при при common rail дизел системи, адаптиране на съединителя при Easytronic скор.кутия, активиране на круиз контрол и мн.др.

Поради това, че в автомобилите на Opel се използват няколко шини за свързване с контролерите, интерфейсът работи и като мултиплексор който автоматично избира необходимата шина за комуникация. Шината може да се задава и ръчно.

Поддържат се множество контролери – двигател, авт.скор. кутия, спирачни системи, Airbag, модул за охлаждане, табло, авт. климатик, информационни системи и мн.др.

Кодовете за грешки се извеждат с цялата налична информация – текст и статус. Възможно е да се записват, отпечатват или копират.

Софтуера позволява едновременно следенето на до 8 избираеми канала с живи данни, в цифров или графичен вид, възможно е да се записват в журнал и преглеждат в последствие.

Чрез задействане на изпълнителни тестове се проверява работоспособността на изпълнителните механизми за лесно откриване на неизправности.
Може да нулирате и настройвате сервизните интервали.
За някои табла е възможна и промяна на показанието на километража и извличане ПИН кода на имобилайзера.

Интерфейсът използва USB порт за връзка с компютър и е с OBD16 конектор за включване в диагностичният извод на автомобил. Комуникацията по USB шината осигурява необходимата скорост за преминаване на данните при CAN-BUS комуникация.

Може да се използва и за диагностика на Saab 9-3 CAN (1.9 TIDSPF) и 9-5 (Trionic, ECD V6 TiD, PSG 16 TiD) на управлението на двигателя и др

JDiag Faslink M2 Bluetooth 4.0 Bluedriver OBDII Ca

Четене и изчистване на CEL кодове: потвърдени, чакащи и постоянни за всички марки.

FasLink Echo: Контролирайте софтуера чрез глас, освободете ръцете си.

Отчети за възстановяване: Определяне на код, възможни причини, докладвани поправки (специфични за всеки DTC).

Freeze Frame: Снимка на превозното средство, когато се съхранява код.

Проверка на смога: Проверете дали автомобилът е готов за изпитване на смог.

Режим 6: Усъвършенствани резултати от тестовете (като броя на прекъсването на запалването).

Живи данни
Докладвай за нередност
Съвети за безопасност!

Не изпращай пари предварително

Съвети за сигурност

Добави файл
Потребител
  • Изпрати съобщение
Населено място

Казански - изток, гр. Стара Загора, Област Стара Загора

Обяви на потребителя REVIVE Ltd